نبرد ایران- انگلیس قبل از فینال

ملی‌پوشان ایران ممکن است قبل از رسیدن به فینال دوباره مقابل انگلیس قرار بگیرند.
تصویر نبرد ایران- انگلیس قبل از فینال

به گزارش سایت خبری پرسون، تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از نمایش شگفت‌انگیز در مرحله گروهی جام جهانی زیر ۱۷ سال که توانست دو پیروزی مقابل برزیل و نیو کالدونیا و یک شکست نزدیک برابر انگلیس داشته باشد و به‌عنوان تیم سوم جدول راهی دور یک شانزدهم نهایی این رقابت ها شود، دو روز دیگر باید رقابت حساسی را با مراکش برگزار کند.

شاگردان حسین عبدی از ساعت ۱۵:۳۰ روز سه‌شنبه هفته جاری باید در مرحله یک شانزدهم نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال به مصاف تیم مراکش، صدرنشین گروه A بروند و می‌توانند با برتری مقابل این تیم قدرتمند آفریقایی آماده دیدار با برنده مالی و مکزیک شوند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران در صورت پیروزی مقابل مراکش، در روز شنبه باید به مصاف برنده مسابقه تیم‌های مالی و مکزیک برود که بازهم رقابت سختی برای شاگردان عبدی نخواهد بود و مسیر نسبتا همواری (با توجه به عملکردشان در دور گروهی) تا نیمه نهایی جام جهانی خواهند داشت.

اما ملی‌پوش آینده‌دار ایران در صورت رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی زیر ۱۷ سال بعید نیست دوباره به مصاف انگلیس، حریف‌شان در دور گروهی بروند و شانس گرفتن انتقام از سه شیرها را داشته باشند و فینالیست شوند.

برنده دیدار تیم‌های «فرانسه- سنگال» و «انگلیس- ازبکستان» که روز چهارشنبه مشخص خواهد شد، باید در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی نوجوانان مقابل هم قرار بگیرند و پس از آن هم یک تیم به نیمه نهایی برسد و بعید نیست دوباره جدال ایران و انگلیس اتفاق بیفتد و سرنوشت یکی از تیم‌های فینالیست از دل این بازی مشخص شود.

شاگردان حسین عبدی در مرحله گروهی جام جهانی نمایش منطقی و پایاپای مقابل انگلیس ارائه کردند و حتی به برتری یک نیمه‌ای هم رسیدند، اما گل دقیقه نودی کاری کرد تا سه شیرها به پیروزی دست پیدا کنند، اما شانس گرفتن انتقام برای ایران وجود دارد.

منبع: ورزش سه

559143