ضرورت افزایش رضایتمندی مردم از سوی دیوان عدالت اداری

نماینده ولی فقیه در مازندران، ضرورت افزایش رضایتمندی مردم از سوی دیوان عدالت اداری را مورد تاکید قرار داد.
تصویر ضرورت افزایش رضایتمندی مردم از سوی دیوان عدالت اداری

به گزارش سایت خبری پرسون، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی امروز، ۱۷ آبان در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مظفری رئیس دیوان عدالت اداری کل کشور، با عنوان اینکه، گام‌های محکم‌تری توسط دیوان در احقاق حق و جلب رضایت مردم و خداوند برداشته شود و در این زمینه جهاد تبیین لازم است، اظهار کرد: اینکه استان مازندران نسبت به استان‌های هم‌تراز شرایط مثبت‌تری دارد مایه خوشحالی است‌.

وی افزود: گاهی یک سازوکاری را با انگیزه خوب ایجاد می‌کنیم اما چون لوازمش را نداریم و آماده نیست آن سازوکار خاصیت و اثری که باید در جذب و رضایت مردم، ایجاد و نگه‌داشت سرمایه اجتماعی داشته باشد را ندارد.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: اصل عدالت دیوان اداری با آن قانونی که در دیوان به‌وجود آماده نیت مبارک و چیز درست و لازمی است اما کمبود قضات و یا کم و کسری‌های دیگر جایز نیست؛ باید در این بخش، حضور نیروهای شایسته کافی داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: گاهی زحمات کشیده می‌شود اما رضایت حاصل نمی‌شود از این رو مهم‌تر این است که مدیران به‌گونه‌ای کار کنند که زمینه‌های شکایت و اعتراض کم شود، در این زمینه باید جهاد تبیین صورت گیرد.

امام جمعه ساری ضمن اظهار امیدواری از برداشتن گام‌های محکم‌تری توسط دیوان در احقاق حق و جلب رضایت مردم و خداوند بیان کرد: یک حکم به حق، منفعتش برای جامعه از چهل شبانه روز بارندگی برای جامعه بیشتر است و یک حکم نابه‌حق هم ضررش از بسیاری از مسائل بیشتر است.

منبع: مهر

547649