مونا فرجاد با «اتاقی در هتل» در ایران‌شهر

سه نمایش «اتاقی در هتل» به کارگردانی مونا فرجاد، «معجون السلاطین» به کارگردانی سعید زارعی و «سیزده بدر» به کارگردانی حسین میرزامحمدی در تماشاخانه‌ ایران‌شهر روی صحنه می‌روند.
تصویر مونا فرجاد با «اتاقی در هتل» در ایران‌شهر

به گزارش سایت خبری پرسون، نمایش معجون السلاطین به نویسندگی پیام سعیدی و محمود خسروپرست و به کارگردانی سعید زارعی و تهیه کنندگی میثم احمدی و با بازی (به ترتیب ورود به صحنه) صادق برقعی، علی محمودی، نیما سیاری، رشاد معینی، عرفان محمدی، میثم نوروزی، علیرضا حق‌پرست، محمد برهمنی از روز جمعه ۱۲ آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ و نمایش سیزده بدر به نویسندگی محمود احدی‌نیا و کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه کنندگی سعید خانی با بازی (به ترتیب حروف الفبا) خسرو ‌احمدی، صادق ‌برقعی، بنفشه ‌ریاضی، سعید ‌زارعی، بی‌تا ‌عزیز، محمد ‌موحدنیا از روز یکشنبه ۱۴ آبان ماه ساعت ۲۰:۱۵ در سالن ناظرزاده‌ی کرمانی به صحنه می‌روند.

میرزامحمدی پیش از ساخت چند فیلم کوتاه و مستند و همچنین فیلم سینمایی کت چرمی را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده است. کت چرمی در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در ۹ بخش نامزد شد. این کارگردان قصد دارد در جدیدترین تجربه خود، نمایش سیزده به در را با موضوعی اجتماعی روی صحنه ببرد.

داستان معجون السلاطین از این قرارست که پادشاه در آغوش مرگ‌ است و درباریان در جنگ؛ تا چه قسمت باشد و چه کس جانشین شود. سرنوشت این عوام را چه تعیین می‌کند، خون یا خرد؟

نمایش اتاقی در هتل نوشته‌ی نیل سایمون‌ به کارگردانی مونا فرجاد نیز در سالن استاد سمندریان تماشاخانه‌ی ایران‌شهر اجرا می‌شود.

نمایش اتاقی در هتل نوشته‌ی نیل سایمون‌ با برگردانِ شهرام زرگر و مجید مصطفوی و کارگردانی مونا فرجاد و با بازی مسعود میرزاد، روژانو ارجمند و مونا فرجاد از روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ساعت ۲۰:۱۵ اجراهای‌ خود را در سالن استاد حمید سمندریان‌ آغاز می‌کند.

سایر عوامل‌ نمایش اتاقی در هتل عبارتند از: رها جهان‌شاهی مجری طرح، سید محمد امین حسینی مدیر پروژه، مسعود رنجبر طراح صحنه، آذر نجیبی طراح لباس، حمید جلالی‌ طراح‌ نور، ندا محسنی طراح صدا، سینا افشار طراح گرافیک، حسین‌ خدارتی‌ عکاس، حامد مبردی‌ دستیار کارگردان.

منبع: ایران‌شهر

546840