اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از توقیف ۲۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف و هنجارشکن در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
تصویر اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در بیرجند

به گزارش سایت خبری پرسون، سرهنگ احمدرضا کارگر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی مطالبات مردمی درباره برقراری نظم و ایجاد آرامش در ساعات پایانی شب و برخورد با وسایل نقلیه دارای صدای ناهنجار، مأموران انتظامی شهرستان بیرجند با همکاری ماموران پلیس راهور، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان اجرایی شد.

وی بیان کرد: در اجرای این طرح با خودروها و موتورسیکلت‌هایی که در ساعات پایانی شب با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار و داشتن چراغ‌های غیرمجاز و رانندگی با سرعت‌های بالا در برخی نقاط شهر بیرجند، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می‌شدند برخورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند افزود: ماموران انتظامی با همکاری پلیس راهور در اجرای این طرح، 24 دستگاه خودرو و همچنین 5 دستگاه موتورسیکلت هنجارشکن و متخلف توقیف کرده و وسایل نقلیه توقیف شده روانه پارکینگ شدند.

کارگر با بیان اینکه برخورد با هنجارشکنان همواره در دستور کار پلیس بوده و با خاطیان برابر مقرارت برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده رانندگی هنجارشکنانه بلافاصله مراتب را به پلیس 110 گزارش کنند.

منبع: تسنیم

546839