مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

استان فارس آماده برگزاری برنامه‌های روز مقابله با استکبار جهانی

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس گفت: به مناسبت 13 آبان روز مقابله با استکبار جهانی، برنامه های ای از هفته گذشته در 270 نقطه شهر و روستای استان فارس برگزار شده است.
تصویر استان فارس آماده برگزاری برنامه‌های روز مقابله با استکبار جهانی

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس‌، مسئول شورای هماهنگی‌ تبلیغات اسلامی استان فارس‌ با اعلام این خبر گفت: به مناسبت‌ 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در 270 منطقه شهری و روستایی مراسم هایی با حضور عده کثیری‌ از دانشجویان و دانش‌آموزان در استان فارس‌ در حال برگزاری است.

حجت الاسلام حسین ملک مکان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار‌ داشت: اجتماع آیین روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شنبه 13 آبان ماه از ساعت 9 تا 11 با سخنرانی معاون پارلمانی مجلس شورای اسلامی در‌ میدان شهداء شیراز برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه روز ملی‌ مبارزه با استکبار جهانی با‌ محوریت شهداء دانش‌آموزی، دانشجویی، مقاومت مردم مظلوم غزه و فلسطین از یک هفته گذشته با ده‌ها برنامه در استان فارس در حال جرا است، گفت: برپایی نمایشگاه عکس، دیدار‌ با خانواده شهداء‌ دانش‌آموزی، اجرای‌ سرود با موضوع استکبار ستیزی، یادواره شهداء، پوستر، غرفه‌های تبیینی، مسابقات نقاشی،‌ دوچرخه سواری،‌ والیبال، یک سطل آب پویش‌ عروسک‌ها در‌ راستای‌ حمایت از‌ کودکان فلسطینی و به صدا در آمدن زنگ 13 آبان در مدارس از جمله برنامه‌های روز ملی مقابله با استکبار است.

546295