نامه چمران به زاکانی برای توقف اجرای بخشنامه مربوط به ساخت و ساز در باغات

شورای اسلامی شهر تهران در خصوص بخش نامه شماره ۸۳۹۶۵۱ معاونت شهرسازی، اعتراض خود را به شهردار تهران اعلام و خواستار توقف فوری اجرای آن بخشنامه تا تعیین تکلیف لایحه ارسالی شهرداری در خصوص ضوابط ساخت و ساز در باغات شد.

تصویر نامه چمران به زاکانی برای توقف اجرای بخشنامه مربوط به ساخت و ساز در باغات

به گزارش سایت خبری پرسون، حامیان فلسطین امروز (شنبه) به خیابان‌های لندن آمدند و ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، خواستار آتش‌بس و توقف حملات به مردم این منطقه شدند.

به گزارش پلیس لندن، حدود ۱۰۰ هزار نفر در این تظاهرات شرکت کرده‌اند و شعارهایی نظیر «از نهر تا بحر، فلسطین آزاد می‌شود» و «اسرائیل یک دولت تروریستی» است، سر می‌دهند.

در روزهای گذشته نیز صدها نفر از حامیان ملت فلسطین در نقط مختلف جهان از جمله در اروپا و آمریکا در حمایت از فلسطین و محکومیت تجاوزات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه دست به تظاهرات زدند و پرچم‌های فلسطین را به‌رغم ممنوعیت تظاهرات در دست داشتند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی حملات پیاپی و خشونت آمیز علیه نوار غزه را ادامه می‌دهند و برج‌ها، ساختمان‌های مسکونی، تاسیسات غیرنظامی و خدماتی را هدف قرار داده و موجب تخریب گسترده اموال و زیرساخت‌ها و شهادت و زخمی‌شدن بسیاری از فلسطینی‌ها شدند که بیشتر آن‌ها زن و کودک هستند.

منبع: مهر

545774