حذف گلشادنژاد و عدالتی از دور مسابقات

روز دوم از رقابت های کاراته قهرمانی جهان با حذف دو نماینده ایران از دور مسابقات خارج شد.

تصویر حذف گلشادنژاد و عدالتی از دور مسابقات

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه رقابت های کاراته قهرمانی جهان که از روز گذشته به میزبانی مجارستان در بوداپست آغاز شده، امروز چهارشنبه دو کاراته کشورمان با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات خارج شدند.

آتوسا گلشاد نژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، نماینده هلند را از پیش رو برداشت و سپس کاراته کایی از آفریقای جنوبی را از پیش رو برداشت. وی دور چهارم یک بر صفر به ویتنام باخت و با شکست این حریف در مبارزه بعدی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

سامان عدالتی هم در وزن ۷۵- کیلوگرم دور نخست استراحت داشت، سپس مکزیک را ۵ بر ۳ شکست داد، اما دور سوم به کاراته کایی از انگلستان ۸ بر ۳ باخت. این حریف انگلیسی هم موفق نشد به دیدار نهایی راه پیدا کند تا عدالتی وداع زودهنگامی با مسابقات داشته باشد.

در ادامه مسابقات امروز امیر رضا برزویی در وزن ۶۷- کیلوگرم، فاطمه سعادتی در وزن ۵۵- کیلوگرم، علی مسکینی در وزن ۶۰- کیلوگرم و سارا بهمنیار در وزن ۵۰- کیلوگرم به مصاف رقبای خود می‌روند.

در مسابقات روز گذشته مهدی خدابخشی به دیدار نهایی راه یافت. سجاد گنج زاده راهی دیدار نیمه نهایی شد، مهسا افسانه، محمد صدرا شیدزی، لیلا برجعلی و مبینا حیدری نیز از گردونه مسابقات خارج شدند.

بیست و ششمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان تا روز یکشنبه هفتم آبان ماه در بوداپست جریان دارد

منبع: مهر

545415