مقایسه یووی سان 1 و یووی سان c2

دستگاه یووی سان 1 که برای کاشت ناخن کاربرد دارد، از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. ابعاد آن کوچک بوده و فضای کمی را اشغال می کند. تعداد لامپ های این دستگاه و چینش آن ها استاندارد است و ناخن های هر پنج انگشت را کاملاً خشک می کند.
تصویر مقایسه یووی سان 1 و یووی سان c2

به گزارش سایت خبری پرسون، دستگاه یووی سان c2 سرعت بیشتری در خشک کردن ژل ناخن دارد. داخل آن یک پد سیلیکونی وجود دارد که دست مشتری روی آن قرار می گیرد. در سایت روناک نیل، انواع مختلف دستگاه های یووی سان عرضه می شوند. تمام محصولاتی که توسط این مجموعه به فروش می رسند، اورجینال بوده و کیفیت بالایی دارند.

معرفی یووی سان 1 و یووی سان c2

یووی سان 1، یکی از بهترین دستگاه های کاشت ناخن در بازار است و برد الکترونیکی با کیفیتی دارد. برای سالن های زیبایی و استفاده در منزل مناسب است. لامپ های این دستگاه طول عمر زیادی دارند و سینی آن به صورت مگنتی جدا می شود. در عرض ۳۰ ثانیه هر نوع ژل را خشک می کند. یووی سان 1، گزینه ای دارد که از سوختن ژل جلوگیری می کند.

یووی سان c2 یکی دیگر از پر فروش ترین دستگاه های کاشت ناخن است که سنسور حرکتی و تایمر خودکار دارد. ابعاد آن متوسط است و لامپ ها چیدمان مناسبی دارند. تمام مدل های یووی سان را می توانید در این سایت مشاهده کنید. این محصولات دارای جعبه و بارکد هستند و قیمت مناسبی دارند.

مشخصات فنی یووی سان 1

یووی سان 1 جزء پرفروش ترین دستگاه ها در بازار است که مشتریان زیادی دارد. این دستگاه مشخصاتی دارد که حتماً باید قبل از خرید، از آن ها آگاهی کامل داشته باشیم. در متن زیر به این مشخصات اشاره می کنیم:

  • قدرت این دستگاه ۴۸ وات است و با ۳۰ لامپ ال ای دی و یووی تأمین می شود.
  • عرض آن ۱۵ سانت، عمق ۱۹ سانت و ارتفاع ۸.۵ سانتی متر است.
  • پشت دستگاه سوکت اتصال آداپتور وجود دارد.
  • چهار دکمه تایمر دارد و برای ۵، ۳۰ و ۶۰ ثانیه می توان آن را زمان بندی کرد.

سایت روناک نیل معتبر ترین ارائه دهنده یووی سان 1 است. در این سایت می توانید با قیمت مناسبی دستگاه مد نظر خود را پیدا کرده و ثبت سفارش کنید. جزئیات و مشخصات هر یک از محصولات در زیر هر آن ها نوشته شده است.

مشخصات فنی یووی سان c2

یووی سان c2 یکی از محبوب ترین دستگاه ها در بین ناخن کاران است. این محصول ظاهر شیکی دارد و میز کار را زیبا می کند. در ادامه به مشخصات فنی این دستگاه می پردازیم:

  • ۳۴ عدد لامپ ال ای دی و یووی با قدرت ۴۸ وات دارد.
  • عرض ۲۱ سانت، عمق ۱۷ سانت و ارتفاع آن ۱۰ سانتی متر است.
  • ۴ دکمه تایمر دارد و برای ۱۰، ۳۰، ۶۰ و ۹۰ ثانیه می‌توان آن را زمان بندی کرد.
  • یک دکمه heat mode دارد که از نصف قدرت دستگاه برای خشک کردن ناخن استفاده می کند. این قابلیت باعث جلوگیری از سوختن انگشتان می شود.

خرید آنلاین یووی سان c2 از طریق این سایت میسر است. فروشگاه روناک نیل در سال های اخیر توانسته اعتبار خوبی برای خود کسب کند. سالن داران می توانند از این مجموعه، هر تعداد دستگاهی که نیاز دارند را سفارش بدهند. محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن به دستتان می رسد.

مزایا و معایب یووی سان 1

از مزایای یووی سان 1 می توان به توانایی خشک کردن ژل، تنها در ۱۰ تا ۶۰ ثانیه اشاره کرد. طول عمر لامپ ها ۵۰۰۰۰ ساعت است. یکی دیگر از مزایای آن، صرفه جویی در مصرف انرژی است. طول موج آن ۳۶۵ است که آسیب به پوست را کاهش می دهد.

وقتی دست وارد دستگاه می شود، لامپ ها به صورت خودکار روشن می شوند. یکی از معایب این دستگاه، حساسیت به نوسانات برق است که باید از محافظ استفاده کنید. سایت روناک نیل ارائه دهنده یووی سان 1 اورجینال با قیمت های مقرون به صرفه‌ است. شما می توانید به صورت عمده و جزئی از این مجموعه خرید کنید.

مزایا و معایب یووی سان 2c

یکی از مزایای یووی سان c2 این است که وقتی دست را داخل آن قرار می دهیم، به صورت اتوماتیک روشن می شود. بدنه این دستگاه کیفیت ساخت بالایی دارد و به راحتی آسیب نمی پذیرد‌. به راحتی تمیز می شود؛ چون می توان سینی را از دستگاه جدا کرد. سنسور مادون قرمز دارد و با خروج دست، خاموش می شود. نداشتن صفحه نمایش دیجیتالی یکی از معایب این محصول است. سایت روناک نیل، به روز ترین دستگاه های کاشت ناخن در دنیا را با کیفیت بالا عرضه می کند. این فروشگاه توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند.

مقایسه قیمت دو دستگاه

قیمت یووی سان 1 از ۱۸۵۰۰۰۰ تومان و قیمت یووی سان c2 از ۲۳۰۰۰۰۰ تومان شروع می شود. تفاوت هایی که در قابلیت ها و مشخصات این دو دستگاه وجود دارد، باعث اختلاف در قیمت ها می شود. برای مثال تایمر یووی سان 2c قابلیت زمان بندی متنوع تری دارد. این دستگاه مزایای بیشتری نسبت به یووی سان 1 دارد و برای ناخن کار های حرفه ای مناسب است.

هر ناخن کاری می تواند با توجه به تعداد مشتریانی که دارد، تصمیم بگیرد که کدام یک را خریداری کند. هر دو محصول به صورت آنلاین در سایت روناک نیل عرضه می شوند. این مجموعه، مناسب ترین قیمت ها را در بین رقبا دارد.

توصیه های مراقبتی از پوست و ناخن در برابر اشعه یو وی

برای مراقبت از ناخن در برابر اشعه یووی باید آن ها را همیشه مرطوب نگه دارید. روغن زیتون برای این کار بهترین گزینه است. مصرف مکمل بیوتین باعث می شود بدن به اندازه کافی کراتین بسازد. کراتین برای تقویت ناخن ها و محافظت از آن ها ضروری است.

استفاده از کرم ضد آفتاب برای دست ها تا حد زیادی از آسیب رسیدن به آن ها جلوگیری می کند. یکی دیگر از توصیه های مراقبتی، مصرف امگا۳ است؛ چون جذب مواد غذایی را افزایش می دهد و از سلول های ناخن محافظت می کند. سایت روناک نیل معتبر ترین فروشگاه اینترنتی در زمینه مدل های مختلف دستگاه یووی است. این سایت دارای نماد الکترونیکی و مجوز است و توانسته اعتماد مشتریان را جلب کند.

خرید یووی سان های اورجینال

روناک نیل یکی از معروف ترین فروشگاه های اینترنتی است و انواع مدل های یووی سان را به صورت آنلاین عرضه می کند. برند های محبوب و محصولات اورجینال را می توانید از این سایت سفارش دهید. امنیت در خرید اینترنتی یکی از مزایای این مرکز است و تمام هزینه ها از طریق یک درگاه اینترنتی مطمئن دریافت می شوند.

تمام تلاش مجموعه روناک نیل، کسب رضایت خریداران است و به همین واسطه توانسته اند اطمینان و رضایت خاطر آن ها را جلب کنند. تمامی محصولات قبل از ارسال برای مشتری، توسط کارشناسان تست می شوند و در صورت وجود هر گونه نقص، یک محصول سالم را جایگزین آن می کنند. برای ثبت سفارش و اطلاعات بیشتر، می توانید به سایت مراجعه کنید. تمام سفارشات در کوتاه ترین زمان به دست شما می رسد.

منبع: ronaknail.com

544792