برگزاری نخستین دوره مسابقه «برنامه‌نویسی کدوکدیل»

انجمن علمی دانشجویی دانشکده مهندسی کامپیوتر دانشگاه صنعتی شریف، نخستین دوره مسابقه «برنامه‌نویسی کدوکدیل» را برگزار می‌کند.
تصویر برگزاری نخستین دوره مسابقه «برنامه‌نویسی کدوکدیل»

به گزارش سایت خبری پرسون، این مسابقه با محوریت الگوریتم و حل مسئله ، ۲۸ مهر ماه همراه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان و دانشجویان سراسر کشور برگزار می‌شود.

مسابقه آموزشی کدوکدیل، یک رقابت فرصت‌بخش برای دانشجویان و دانش‌آموزان علاقه‌مند به علوم کامپیوتر و برنامه‌نویسی است. این مسابقه در سه سطح Junior ،Senior و Pro برگزار می‌شود. دانشجویان از رشته‌های مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر، مهندسی برق و علوم ریاضی و حتی تمامی دانشجویانی که درس مبانی برنامه‌نویسی را پاس کرده‌اند و به حوزه الگوریتم علاقه‌مند هستند، امکان شرکت در این مسابقه را دارند. در این مسابقه زبان‌های برنامه‌نویسی C، C++، Java و Python در سیستم داوری مسابقه پشتیبانی می‌شوند. قبل از مسابقه، کارگاه‌های آموزشی برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان بتوانند مهارت‌های خود را در زمینه‌ی الگوریتم و مهندسی‌ نرم‌افزار تقویت کنند. مرحله اول مسابقه به صورت مجازی و مرحله دوم به صورت حضوری در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود و شرکت در مسابقه فقط در قالب تیم‌های دو نفره امکان‌پذیر است.

همچنین کارگاه‌های آموزشی الگوریتم از ۲۳ تا ۲۶ مهر ماه، با موضوعات داده‌ساختار، الگوریتم‌های گراف، تقسیم و حل، الگوریتم‌های حریصانه و برنامه‌نویسی پویا و کارگاه مهندسی نرم‌افزار همراه با مسابقه طی دو روز به‌صورت تیمی و حضوری در دانشگاه شریف برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام رایگان و کسب اطلاعات بیشتر به لینک https://codocodile.com/ مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

533833