تجربه هیجان در پارک آبی وایلد وادی دبی

اگر می‌خواهید یک روز پر شور و هیجان  را تجربه کنید، بازدید از وایلد وادی را در سفر به دبی از یاد نبرید. برای آشنایی بیشتر با یکی از منحصربه‌فردترین پارک‌های آبی دنیا، مطالعه مطلب پیش‌رو را از دست ندهید.
تصویر تجربه هیجان در پارک آبی وایلد وادی دبی

به گزارش سایت خبری پرسون، وجود پارک آبی در گرمای طاقت‌فرسای دبی همچون یک موهبت الهی است. دبی یکی از پیشرفته‌ترین شهرهای دنیا به شمار می‌رود و مجموعه‌ای از بهترین‌ها را در خود جای داده است. پارک آبی وایلد وادی برترین نمونه‌های پارک آبی در دنیا است که نظیر آن را در پیشرفته‌ترین شهرها نیز پیدا نخواهید کرد. انواع تفریح‌های آبی هیجان‌انگیز از ترن آبی تا سرسره‌ای به ارتفاع 32متر در این پارک وجود دارد. اگر می‌خواهید یک روز پر شور و هیجان را تجربه کنید، بازدید از وایلد وادی را در سفر به دبی از یاد نبرید. برای آشنایی بیشتر با یکی از منحصربه‌فردترین پارک‌های آبی دنیا، مطالعه مطلب پیش‌رو را از دست ندهید.

درباره پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک وایلد وادی در سال 1999 در شهر دبی ساخته شد و در حال حاضر یکی از 10 پارک آبی برتر دنیا به شمار می‌رود. آوازه بازی ها و سرگرمی‌های آبی این مجوعه در کل دنیا پیچیده و طرفداران بسیاری پیدا کرده است. شما نیز می توانید در تور دبی برای تفریح به این پارک آبی مراجعه کنید.

این پارک آبی توسط گروه بین‌المللی جمیرا احداث شد؛ به همین دلیل افرادی که در یکی از هتل‌های جمیرا ساکن باشند، بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای به امکانات پارک آبی وایلد وادی دسترسی دارند. مجموعه جمیرا در زمینه ساخت هتل، خدمات گردشگری و رستوران‌های زنجیره‌ای فعال است و سهم قابل‌توجهی در پروژه‌های جذب گردشگر در دبی دارد.

از اقدامات منحضربه‌فرد و قابل تقدیر مجموعه وایلد وادی باید به استفاده از پیشرفته‌ترین سیستم‌های فیلتراسیون اشاره کرد. این سیستم‌ها در زمینه مدیریت آب و بازیافت بسیار موثر هستند و از آسیب به طبیعت جلوگیری می‌کنند.

بیش از 30 سرگرمی مختلف در وایلد وادی وجود دارد که از میان آن‌ها می‌توان به 17 سرسره، سه استخر، یک پارک و یک منطقه بازی برای کودکان اشاره کرد. تفریحاتی مانند موج‌سواری و حمام آفتاب نیز از سرگرمی‌های این مجموعه به شمار می‌روند. در ادامه توضیحات بیشتری درباره امکانات و تفریحات پارک وایلد وادی به شما عزیزان ارائه می‌کنیم.

تصویری از سرسره های پارک آبی وایلد وادی

آشنایی با تفریحات پارک وایلد وادی دبی

هر قسمت از پارک وایلد وادی جذابیت خاص خود را دارد و باعث شگفتی گردشگران می‌شود. در این بخش تعدادی از هیجان‌انگیزترین و جالب‌ترین امکانات این مجموعه را به شما معرفی می‌کنیم.

  • سرسره آبی برج سورج
  • ترن آبی مستر بلستر
  • استخر موج برکرز بی
  • استخر گردابی تنتروم الی

این استخرها و سرسره‌ها از مهیج‌ترین تفریح‌های موجود در وایلد وادی هستند که باعث ترشح آدرنالین در خون شما می‌شوند. البته باید بدانید که سرگرمی‌های مذکور فقط مناسب بزرگسالان هستند و برای کودکان طراحی نشده‌اند. بازی‌های کودکانه در قسمتی جداگانه قرار گرفته‌اند. مطمئن باشید که این پارک برای تمام سنین و سلیقه‌ها مناسب است و رضایت هر مراجعه‌کننده‌ای را جلب می‌کند.

هزینه خرید بلیط پارک آبی وایلد وادی دبی

اگر می‌خواهید در سفر به دبی به پارک وایلد وادی نیز سری بزنید بهتر است از قیمت بلیط آن مطلع باشید؛ زیرا بخشی از هزینه سفر به شمار می‌رود و باید برای آن برنامه‌ریزی کنید. قیمت بلیط در این پارک بر اساس قد افراد تعیین می‌شود. اگر قد شما کوتاه‌تر از یک متر و 10سانتی‌متر باشد باید 260 درهم برای ورود به پارک پرداخت کنید؛ اما در صورتی که قدتان از این مقدار تجاوز کند، هزینه بلیط شما 310 درهم می‌شود.

به یاد داشته باشید که هزینه‌های ذکرشده فقط برای ورود به پارک هستند و سایر خدمات شاما هزینه جداگانه می‌شوند. برای مثال اگر به کمد وسایل نیاز داشته باشید یا حوله‌تان را فراموش کرده باشید، باید حدود 40 تا 80 درهم اضافه‌تر پرداخت کنید.

یکی از بهترین راه‌ها برای خرید بلیط پارک وایلد وادی دبی با تخفیف، خرید از سایت اصلی مجموعه است. اگر بلیط خود را از سایت تهیه کنید، 40 درهم تخفیف شامل حالتان خواهد شد.

کودکان کمتر از دو سال و افرادی که در هتل‌های جمیرا اقامت دارند، می‌توانند به صورت رایگان از امکانات پارک آبی وایلد وادی استفاده کنند و ملزم به پرداخت هزینه نیستند.

مسیر دسترسی به پارک وایلد وادی

پارک وایلد وادی دبی در خیابان جمیرا، دقیقا مقابل برج العرب قرار گرفته است. برای دسترسی به این پارک می‌توانید از مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید. اگر خط قرمز مترو را سوار و در ایستگاه Mall of Emirates پیاده شوید، پس از 30 دقیقه پیاده‌روی به پارک وایلد وادی خواهید رسید.

با استفاده از اتوبوس 8 یا 81 نیز می‌توانید به ایستگاه اتوبوس مجموعه وایلد وادی بروید. اتوبوس و مترو در مقایسه با تاکسی، گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری هستند؛ اما تاکسی‌های دبی بسیار سریع هستند و شما را به هرکجا که بخواهید، می‌رسانند.

ساعت کاری پارک آبی وایلد وادی

شهر دبی آب و هوایی بسیار گرم و شرجی دارد؛ ازاین‌رو پارک آبی وایلد وادی در کلیه روزهای سال از ساعت 10:00 تا 18:00 فعال است. پیش از مراجعه به این مجموعه، ساعت کاری آن را از طریق سایت رسمی وایلد وادی بررسی کنید. زیرا این پارک آبی در برخی مواقع، دوشنبه‌ها تعطیل است.

دبی تابستان‌های گرمی دارد و استفاده از پارک آبی در این فصل چندان توصیه نمی‌شود. بهترین زمان برای بازدید از وایلد وادی، از ماه نوامبر تا دسامبر است؛ زیرا گرمای هوا طاقت‌فرسا نیست. به یاد داشته باشید پارک‌های آبی دبی در تمام فصل‌های سال باز نیستند؛ بنابراین قبل از خرید بلیت بهترین زمان سفر به دبی را پرس‌وجو کنید.

تصویری از پارک آبی وایلد وادی

قوانین و مقررات پارک وایلد وادی دبی

برای بازدید از وایلد وادی باید به قوانین این مجموعه احترام بگذارید. در این بخش تعدادی از این قوانین که اغلب مربوط به پوشش در پارک آبی دبی هستند را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

  • در پارک آبی وایلد وادی باید از لباس شنای مناسب استفاده کنید. استفاده از لباس زیر، لباس شنای بدن نما و لباس‌های معمولی در این پارک ممنوع است
  • لباس شنا نباید دکمه، قفل یا زیپ داشته باشد؛ زیرا ممکن است هنگام انجام تفریحات آبی به شما و سایرین آسیب بزند
  • هنگام شنا یا استفاده از سایر وسایل تفریحی نباید عینک طبی یا آفتابی به چشم داشته باشید
  • در مجموعه آبی وایلد وادی نباید از جواهرات سنگین و بلند مانند گردنبند یا سرویس طلا استفاده کنید
  • نوزادان باید از پوشک‌های ضد آب مخصوص استفاده کنند. این پوشک‌ها در فروشگاه مجموعه در دسترس هستند
  • ورود هرگونه نوشیدنی (به غیر از یک بطری آب) و خوراکی به پارک وایلد وادی ممنوع است
  • قوانین پارک آبی وایلد وادی دبی طبق اصول و قواعد خاصی وضع شده‌اند؛ با رعایت آن‌ها از بروز مشکل برای خود و دیگران جلوگیری کنید.

ما به شما توصیه می‌کنیم تور دبی را از آژانس مسافرتی معتبر بخرید؛ چراکه علاوه بر هزینۀ معقول، خدمات قابل‌قبولی را به مشتریانشان عرضه می‌کنند و سفر خاطره‌انگیزی را برای شما رقم می‌زنند.

سفر به دبی با تورهای الفبای سفر

در این مقاله به معرفی پارک آبی وایلد وادی دبی پرداختیم و اطلاعاتی همچون ساعت کاری، هزینه بلیط، آدرس و نحوه دسترسی به این مجموعه را در اختیارتان گذاشتیم. با سفر به دبی و بازدید از این پارک تجربه‌ای تازه کسب خواهید کرد؛ البته دبی شهر شگفتی‌ها است که با ورود به آن با جذابیت‌های فراوانی روبه‌رو خواهید شد. گردشگران ایرانی با پروازی دو ساعته می‌توانند خود را به دبی برسانند و از این شهر تماشایی بازدید کنند. شاید سفر به دبی کمی گران تمام شود؛ اما کوله‌باری از تجربه و حس‌وحال خوب برای شما به ارمغان خواهد آورد.

اگر قصد سفر به دبی را دارید، همین حالا از طریق سایت الفبای سفر به آدرس www.alefbatour.com اقدام به خرید تور دبی یا بلیط هواپیما به مقصد این شهر کنید. تورهای خارجی الفبای سفر با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته‌اند. مطمئن باشید با یک‌بار خرید از این مجموعه، به یار و همراه دائمی ما تبدیل می‌شوید. اعتماد و رضایت شما، ارزشمندترین سرمایۀ ما است.

منبع: الفبای سفر

533643