فرمانده انتظامی استان فارس

تشریح برنامه‌های هفته ناجا در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: هفته ناجا از 13 تا 19 مهرماه جاری با موضوع پلیس انقلابی، سرباز فداکار، ایثار و شهادت در استان‌ فارس برگزار می شود.
تصویر تشریح برنامه‌های هفته ناجا در استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: به مناسبت هفته نیروی انتظامی از ۱۳ تا ۱۹ مهرماه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در استان فارس برگزار می شود.

سردار رهام‌بخش حبیبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: غبار روبی حضرت شاهچراغ و سید‌ علاءالدین حسین(ع)، دیدار با خانواده معزز شهداء، ایثارگران، جانبازان، برگزاری آزمون استخدامی و‌ جمع‌آوری معتادان متجاهر از جمله برنامه‌های هفته ناجا در استان فارس است.

وی خاطر‌ نشان‌ کرد: حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه، برپایی چادر خدمات بهداشتی‌ در نماز‌ جمعه، صبحگاه مشترک، تجلیل از‌ جانبازان و فرزندان نخبه بازنشسته از دیگر برنامه‌‌های در دست‌ اجرا است.

وی خاطر‌ نشان‌ کزد: مهم تر از آسایش، ذهنی و عملی مردم بر خورد قانونی با افراد متخلف است و در این راستا پرسنل نیروی انتظامی استان فارس جان خود را در این راه فدا کرده است.

سردار حبیبی تصریح‌ کرد: اگر نیروی انتظامی لبخند را بر لبان مردم جاری و ساری کند آنگاه موفق عمل کرده، چراکه استرس وظیفه این نیروی مردمی نیست.

وی در مورد اتباع بیگانه به ویژه افغان‌های مقیم استان فارس بیان داشت: دوست و دشمن بر علبه جمهوری اسلامی در ارتباط با پناهندگی قانونی اتباع بیگانه در حال سم پاشی هستند،، گفت: وظیفه دولت و نیروی انتظامی ساماندهی و ارائه کارت شناسایی اتباع بیگانه در استان و کشور است و در این مورد نیروی انتظامی در مورد اتباع فاقد کارت شناسایی در جمع آوری آن‌ها موفق عمل کرده است.

522398