مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس

بررسی گزینه‌های تأمین آب شرب جنوب استان فارس

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس گفت: تمامی گزینه‌های‌ تأمین آب شرب‌ جنوب استان فارس در حال بررسی است.
تصویر بررسی گزینه‌های تأمین آب شرب جنوب استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مدیر عامل شرکت آبفا فارس گفت: تمامی گزینه‌های ممکن جهت تأمین آب شرب شهرها و روستاهای جنوب فارس در حال پیگیری است.

علی حان صادق‌پور در بازدید از وضعیت آب شرب شهرها و روستاها، شهرستان‌های لارستان، خنج و نیز جنوب فارس اظهار داشت: وزارت نیرو تمامی گزینه‌های ممکن جهت تأمین آب شرب شهرها و روستاهای جنوب فارس را در دست بررسی و پیگیری قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه طی مطالعات، بررسی‌ها و نشست‌های کارشناسی که در سالیان اخیر در وزارت نیرو انجام شده اولویت‌های تأمین آب شرب جنوب استان فارس از جمله شهرستان‌های خنج، لارستان و بخش‌های تابعه در مورد تأمین آب شرب از آب شیرین کن با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در دست پیگیری است، افزود: ارتقاء سامانه موجود خط انتقال آب لارستان از سد سلمان فارسی از دیگرپروژه‌های در حال پیگیری است.

آبرسانی این مسئول خاطر نشان کرد: ترمیم بخشی از خط انتقال آب‌رسانی لارستان و ارتقاء تصفیه خانه آب حضرت ابیطالب(ع) نیز در دستور کار قرار دارد.

صادق‌پور تصریح کرد: ا اقدامات قابل توجهی در حوزه تأمین آب شهر بیرم انجام گرفته است و در همین راستا حفر 1 حلقه چاه دیگر نیز در دستور کار قرار دارد.

521798

مطالب مرتبط