۷۰۰ پیشکسوت والیبال در کشور دارای بیمه ورزشی هستند

محمد حسین حسینی فرد سرپرست کمیته پیشکسوتان فدراسیون والیبال گفت: در زمان حاضر ۷۰۰ پیشکسوت والیبال در سطح کشور فعال و دارای بیمه ورزشی هستند که برای افزایش تندرستی و نشاط اجتماعی آنها برگزاری مسابقات چند جانبه از برنامه‌های مهم فدراسیون است.

تصویر ۷۰۰ پیشکسوت والیبال در کشور دارای بیمه ورزشی هستند

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد حسین حسینی فرد روز پنجشنبه در حاشیه مسابقات پیشکسوتان والیبال کشور در زنجان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برای اولین بار مسابقه ۶ جانبه پیشکسوتان در این استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تاکنون چنین رقابت هایی در سطح کشور برگزار نشده بود یا به صورت ۲ یا سه جانبه بوده است، اضافه کرد: خوشبختانه با همراهی هیات والیبال استان، این مسابقات با حمایت بخش خصوصی برگزار شد.

این مسوول با بیان اینکه تیم های مطرح کشور در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند، ادامه داد: ۶ استان در این مسابقات به میدان رفته اند و حضور بازیکنان مطرح در این مسابقات پس از ۴۰ سال از حضور در تیم ملی یا تیم باشگاهی، یک تجدید خاطره و اتفاق خوب این دوره از مسابقات است.

سرپرست کمیته پیشکسوتان فدراسیون والیبال ادامه داد: مقرر شد حامی مالی این مسابقات به صورت سالانه متولی برگزاری این رقابت ها در استان زنجان باشد که اقدامی شایسته و درخور توجه برای ورزش پیشکسوتان است.

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی برگزاری این مسابقات تامین سلامت و شادابی گروه های هدف است تا با تداوم فعالیت ورزشی پیشکسوتان از بروز بیماری های احتمالی در آنها پیشگیری شود.

حسینی فرد افزود: فعالیت های ورزشی پیشکسوتان خود عاملی مهم برای ترویج ورزش در بین دیگر اعضای خانواده است.

مسابقات والیبال پیشکسوتان کشور عصر چهارم مهرماه با حضور مسوولان استانی و ۶ تیم از پنج استان تهران، مازندران، خراسان رضوی، آذربایجان غربی و زنجان آغاز شد که عصر امروز در مجموعه ورزشی امجدیه زنجان به پایان می رسد.

منبع: ایرنا

521593