نایب قهرمانی دختر پینگ‌پنگ باز 13ساله در مسابقات کانتندر گرجستان

«وانیا یاوری» پینگ‌پنگ‌باز دختر استان کرمانشاه در رقابت‌های کانتندر گرجستان موفق به کسب مدال نقره شد.
تصویر نایب قهرمانی دختر پینگ‌پنگ باز 13ساله در مسابقات کانتندر گرجستان

به گزارش سایت خبری پرسون، رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: این دختر ورزشکار کرمانشاهی در رقابت های آزاد جهانی گرجستان موفق شد با شایستگی کامل در رده سنی زیر ۱۵ سال مدال نقره را به خود اختصاص دهد.

«شهنام اردلان» افزود: این رقابت ها از۲۷ تا ۳۰ شهریور امسال به میزبانی شهر باتومی و با شرکت ورزشکارانی از کشورهای مختلف جهان برگزار شد.

رییس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه اضافه کرد: در پایان رقابت های آزاد جهانی (کانتندر) گرجستان، تیم ملی دختران ایران با هدایت حوری آقامیری توانستند چهار مدال رنگارنگ کسب کردند.

اردلان یادآور شد: در این مسابقات در رده سنی زیر ۱۱ سال، آدرینا خیام مدال طلا برای ایران به ارمغان آورد، در رده سنی زیر ۱۷ سال، باران ارجمند مدال نقره را بدست آورد و در رده سنی زیر ۱۹ سال، الینا رحیمی به مدال برنز این دوره از مسابقات دست پیدا کرد.

وی با بیان اینکه یاوری در رقابت های سال گذشته کانتندر گرجستان مدال برنز دریافت کرده بود ادامه داد: این پینگ پنگ باز شایسته کرمانشاهی عضو باشگاه ذوب آهن بیستون کرمانشاه همچنین اخیرا در رقابت‌های کانتندر نوجوانان و جوانان لبنان موفق به کسب ۲ مدال نقره و برنز و در مسابقات تنیس روی میز هوپس جهان در کشور فرانسه، به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کرده است.

وانیا یاوری متولد سال ۱۳۸۹ است و در رقابت های کانتندر گرجستان نیز که مهرماه امسال برگزار شد موفق به کسب مدال برنز شده بود.

استان کرمانشاه یکی از قطب های مهم رشته تنیس روی میز به ویژه در رده های پایه است، هم اکنون ۱۲ ورزشکار استان در رده های مختف پایه عضو تیم ملی هستند، در رده بزرگسالان نیز ندا شهسواری تنها بانوی پینگ پنگ باز کشورمان از این استان است که سابقه حضور در مسابقات المپیک (۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) را در کارنامه دارد و دومین پینگ پنگ باز برتر ایران در بانوان به شمار می رود.

منبع: ایسنا

521106