نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز

ایران بر روی قله‌های پیروزی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز گفت: ایران اسلامی در‌ تمامی‌ عرصه‌ها بر‌ قله پیروزی‌ قرار دارد.
تصویر ایران بر روی قله‌های پیروزی

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز گفت: به علت رسیدن به قله فتح و پیروزی و ایستادگی در برابر دشمنان، نقشه‌های شوم استکبار و حامیان آنان یکی پس از دیگری در حال خنثی شدن است.

آیت الله لطف‌الله دژکام صبح امروز در حاشیه آیین رژه نیروهای مسلح استان فارس مستقر در شیراز به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در شرایط کنونی ارتش، فراجا، سپاه و بسیجیان سرافراز بعد از دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف مورد امتحان دیگری قرار گرفته‌اند.

وی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس، رزمندگان در غرب و جنوب کشور در آن سال‌های سخت حماسه‌ها آفریدند، تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اگر بر این باروند که می توانند بر ایران اسلامی غلبه کنند زهی خیال باطل چرا که مردم این کشور در برابر ظلم و بی عدالتی مقاومت و ایستادگی کرده و این حرکت دلاورانه مربوط به گذشته و آینده نیست چرا که جوانان غیور و ولایت‌مدار محور عدالتخواهی هستند.

دژکام بیان داشت: خون شهدا به جامعه ایران اسلام قدرت مقاومت تزریق کرده و در این راستا خداوند تمامی خوبی‌ها را به ملت عطا کرده است.

استاندار فارس در ادامه این آیین بیان داشت: نسل جوانی که دوران ۸ سال دفاع مقدس را ندیده توصیه می شود تاریخ جنگ تحمیلی را مرور کند که چگونه رزمندگان اسلام در برابر ابر قدرت‌ها به پیروزی دست یافته است.

محمد هادی ایمانیه اضافه کرد: در سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده شهدا فرمودند توجه به خداوند متعال، حفظ شرایط دوران دفاع مقدس، رعایت معنویت، توسل به اهل بیت (ع)، ولایت پذیری، خودباوری، خودکفایی، نهراسیدن از تحریم‌ها به ویژه در حوزه سلامت، دارو خودباوری و جوان گرایی رمز پیروزی است.

استاندار فارس ابراز داشت: توجه به اصول اصلی وحدت و خواندن خاطرات آزادگان از دیگر مواردی که جوانان باید به آن توجه ویژه کنند.

فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس در ادامه این آیین با شکوه ضمن یادآوری حادثه اخیر در حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) و حوزه سلامت و مدافعان حرم خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ ماندگار و درس عبرتی برای متجاوزان و حامیان آن‌ها است.

سردار ید الله بوعلی افزد: حضور رزمندگان و شهدا سندی پرافتخار جهاد و ایثار در راه خداوند و نیز سرآمد قابل بهره‌برداری برای تمامی نسل‌ها است که چگونه متجاوزان بعثی را از خاک مقدس ایران اسلامی بیرون کردند.

گفتنی است، در این آیین رژه نیروهای مسلح همراه با ادوات جنگی نشان از قدرت نظامی ارتش جمهوری اسلامی، سپاه و بسیجیان جان برکف است.

521027