مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس فارس

آیین جهاد و مقاومت در استان فارس

مدیر‌ کل حفظ آثار و نشر‌ ارزش‌های دفاع‌ مقدس استان فارس گفت: آیین جهاد‌ و مقاومت همزمان‌ با سخنرانی تصویری مقام معظم‌ رهبری در‌استان فارس برگزار شد.
تصویر آیین جهاد و مقاومت در استان فارس

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، مدیر‌ کل حفظ‌ آثار و نشر‌ ارزش‌های دفاع مقدس گفت: آیین جهاد و مقاومت با عنوان از دیروز تا امروز با سخنرانی تصویری مقام معظم رهبری و با‌ حضور خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس در شیراز برگزار شد.

سردار سعید‌ کوشکی پیش از ظهر امروز در‌ این‌ آیین که با حضور نماینده ولی‌ فقیه در استان فارس و امام جمعه شیرا‌ز، استاندار و دیگر مقام‌های نظامی و انتظامی برگزار شد؛ اظهار‌ داشت: شهیدان الگو مقاومت و ایثار هستند و باید یاد و خاطره‌ آنان زنده نگه‌ داشته شود.
وی خاطر‌ نشان‌ کرد: همسران شهدا یکی از‌ اصلی‌‌ترین مشوق‌های حضور رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل هستند که‌ جان خود را فدای انقلاب، امام‌، ولایت‌ و رهبری کردند و هرگز فراموش نمی‌شوند.

سردار کوشکی تصریح کرد: برگزاری چنین یادواره‌هایی بستر‌ را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فراهم می کند.

این مسئول بیان داشت: بیش از ‌63 کتاب‌ دفاع مقدس چاپ‌ شده همچنین کتاب‌های فارس، 2 لشکر و کتاب ایثار‌ ارتش نیز به زودی‌ چاپ‌ خواهد شد.

گفتنی است، یکی از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و نیز همسر شهید روزیطب‌ در مورد جانفشانی‌های شهدا در 8 سال دفاع مقدس به روایتگری پرداختند و در پایان نیز از‌ همسران شهدا و پیشکسوتان عرصه‌ دفاع مقدس تقدیر شد.

منبع: پرسون

520922