3 کشته بر اثر برخورد خودرو با تیر چراغ برق

رییس‌ کل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بر اثر برخورد خودرو زانتیا با تیر چراغ برق 3‌ کشته و 5 مصدوم برجای گذاشت.
تصویر 3 کشته بر اثر برخورد خودرو با تیر چراغ برق

به گزارش سایت خبری پرسون، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: بر اثر‌ برخورد زانتیا با تیر چراغ برق در کمربندی دراک شیراز 3 کشته و ۵ مصدوم در بر داشت.

هادی عیدی پور امروز اظهار داشت: طی تماس شب گذشته با سامانه ۱۲۵، ستاد فرماندهی‌ آتش نشانی شیراز در جریان این حادثه قرار گرفت و بلافاصله آتش نشانان ایستگاهای ۴ فرهنگ شهر به محل حادثه در کمربندی دراک اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه 1 دستگاه خودرو سواری زانتیا به علت نامعلوم از مسیر اصلی خود خارج و به تیر چراغ برق برخورد و بر اثر این حادثه راننده و سرنشینان زانتیا که ۸ نفر بودند در داخل خودرو محبوس شدند، افزود: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، وارد صحنه شده و افراد مصدوم را از خودرو خارج و با همکاری عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مسئول تصریح کرد: آتش نشانان بی درنگ پس از استقرار صحیح خودرویی و ایمن سازی کامل محل حادثه، قطع سیستم برق خودرو و پاکسازی محل از حریق احتمالی با توجه به نشت بنزین، اقدام به ایمن سازی محل حادثه کردند.

510805