مهندس نظری مدیر عامل گروه صنعتی نظری در گفتگو اختصاصی با پرسون:

گروه صنعتی نظری و 30 سال درخشش در صنعت غذا

گروه صنعتی نظری جزء شرکتهای برتر صنعت غذایی کشور و شایسته مشتریان است و خلاقیت در تولید مزیت کلیدی گروه صنعتی نظری است
تصویر گروه صنعتی نظری و 30 سال درخشش در صنعت غذا

به گزارش سایت خبری پرسون، مهندس کریم نظری مدیر عامل گروه صنعتی نظری در حاشیه نمایشگاه شیرینی و شکلات و در غرفه با شکوه نظری در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پرسون با اشاره به اینکه گروه صنعتی نظری با بیش از 30 سال فعالیت با داشتن 7 واحد کارخانه واقع در شمال غربی کشور، مفتخر است که اعلام کند سهم عظیمی از بازار داخلی و خارجی صنعت غذایی کشور را به خود اختصاص داده افزود: ایجاد اشتغال بیش از 2000 نفر مستقیم و 3000 نفر غیر مستقیم حاصل برکات و اثرات گروه صنعتی نظری است.

وی ادامه داد: گروه صنعتی نظری در سال 1373 به صورت سهامی خاص در شمال غرب کشور تاسیس گردید، ما با یک کارگاه کوچک در روستای علیشاه شهرستان شبستر آغاز کردیم اما با تلاش شبانه روزی در عرصه تولید اکنون گروه صنعتی نظری موفق شد 6 واحد کارخانه( بیش از 17 هزار متر مربع واقع در شهرستان شبستر، بیش از 20 هزار متر واقع در شهرک سلیمی تبریز، 18 هزار متر مربع واقع در تبریز و ...) را احداث نماید و گروه صنعتی موفق و نمونه ای در کشور باشد.

مهندس نظری افزود: گروه صنعتی نظری با ایجاد هفت واحد تولیدی مجزا و اشتغال بیش از 3000 نفر در بخش های مختلف اداری،؛ فروش و تولیدی و بکارگیری تجهیزات پیشرفته و فناوری های روز دنیا بر اساس بالاترین استانداردهای داخلی و بین الملل و با تلاش مستمر و پویا و کنترل دقیق فرآیند تولید و نظارت مستقیم و منظم توسط واحد کنترل کیفی اینک توانسته برای سومین سال متوالی واحد نمونه ملی ، واحد نمونه استانی و واحد نمونه صنعت و معدن معرفی و در زمره شرکتهای برتر صنعت غذایی کشور محسوب شود.

وی با اشاره به اینکه در تمام این سالها، تلاش گروه صنعتی نظری بر روی ترسیم مسیر برند با تمرکز بر نقاط فروش گسترده و محصولات متنوع بوده تا بتواند در نهایت به ارائه خدمات بهتر، همانطوری که شایسته مشتریان است؛ دست یابد، افزود: اساسی ترین ماموریت گروه صنعتی نظری استفاده از تمام ظرفیت های خود در جهت ارتقا بهره وری و تولید محصولات با تنوع وکیفیت بالا و هم چنین بی نظیر می باشد و امروز مفتخر به تولید انواع کیک لایه ای، کیک، دونات، رولت، ویفر، کلوچه، برگر، بیسکوئیت و اشترودل در خور مصرف و استفاده مصرف کنندگان عزیز است.

مدیر عامل گروه صنعتی نظری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه گروه صنعتی نظری خلاقیت در تولید را مزیت کلیدی خود می داند، افزود: با استفاده از تمامی تحقیقاتی که در این صنعت انجام داده‌ایم، همیشه در تلاش هستیم تا نمونه‌ها و محصولات جدیدی را به بازار و مصرف کنندگان معرفی کنیم و زمانی که به اهداف شرکت در ایام پیش رو فکر می کنیم تنها یک مورد وجود دارد و آن ارائه خدمت بهتر به مصرف کنندگان است.

مهندس نظری خاطرنشان کرد: محصولات نظری با تولید انبوه حدود 60 نوع کیک، کیک لایه ای، دونات، رولتین، اشترودل، ویفقر، بیسکویت و.... متنوع است و دارا بودن 90 دفتر نمایندگی فعال در سراسر کشور از دیگر توفیقات این گروه صنعتی است.

وی صادرات به بیش از 20 کشور دنیا از جمله: استرالیا، روسیه، سوریه، ترکمنستان، تاجیکستان، داغستان، لیبی،رومانی، یمن، آذربایجان، عمان، عراق، مولداوی، دبی، مالزی و بلغارستان از توفیقات چشم گیر شرکت نظری دانست که توانسته است از بازار های جهانی سهم خوبی را کسب نماید و ضمن معرفی کیفیت بالای محصولات ایرانی و حتی معرفی کشور عزیزمان، ارز آوری خوبی را نصیب کشور عزیزمان کند.

وی در کنار توفیقات به دست آمده به بیان چالش ها و مشکلات بی شمار در مسیر خدمت به رشد تولید در کشور اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلات عمده شرکت نظری در بحث تحریم هاست که باعث شده در زمینه ورود مواد اولیه با چالش مواجه شود و البته شرکت توانسته است تحریم ها را با پشتکار دور بزند اما قطعا این دور زدن تحریم ها شرکت را دچار سختی و هزینه های بالایی هم کرده است که امیدوارم مسئولین به کمک تولید بیایند و هزینه تولید را در کشور با حمایت های خود کاهش دهند.

مهندس نظری به کار بزرگ شرکت در ساخت کم یاب ترین دستگاه اتوماتیک کیک در ایران و جهان اشاره کرد و افزود: تولید وقتی شیرین است که مخترع و مبدع دستگاه های خط تولید هم شد برای همین گروه صنعتی نظری موفق شد در مسیر تولید خود یکی از کم‌یاب‌ترین دستگاه‌های اتوماتیک تولید کیک‌های رولتی را با تکیه بر توان داخلی و متخصصان توانمند کشورمان بسازد و اکنون باید با افتخار بگوییم که این دستگاه که حالا در کارخانه کیک نظری قرار دارد، نه‌تنها وارد کشور نشده که توسط متخصصان و مهندسان ایرانی طراحی و ساخته شده است.

وی افزود: این دستگاه پیشرفته و البته پیچیده، نسبت به نمونه خارجی خود هیچگونه کمی و کاستی ندارد و اتفاقا طراحی و ساخت یکی از کم‌یاب‌ترین دستگاه‌های تولید کیک در جهان، توسط متخصصان و مهندسان ایرانی باعث شد تا بسیاری از خبرگزاری‌ها و کارخانه‌های اروپایی و آمریکایی، به‌دنبال این خبر بوده و درباره آن تحقیق کنند و اکنون ما به‌عنوان یک ایرانی خوشحالیم که گروه صنعتی نظری باعث شد سرمان را در جوامع بین‌المللی بالا بگیریم.

وی در ادامه به کیفیت خاص محصولات، تنوع و نوع بسته بندی محصولات نظری اشاره کرده و افزود: امروز با بررسی های بعمل آمده کیفیت، تنوع و نوع محصولات گروه صنعتی نظری و از همه مهمتر تعدد طعم‌ها و مزه‌ها باعث جلب نظر مصرف کنندگان شده است به گونه ای که محصولات نظری در عرصه رقابت با شرکت های خارجی هم خوش درخشیده اند.

مدیر عامل گروه صنعتی نظری خاطر نشان کرد: یکی از خوشحالی های ما در گروه صنعتی نظری این است که در دور افتاده ترین نقاط کشور عزیزمان و در تمامی سوپر مارکت ها و در حتی روستا ها رفاقتی شیرین را به ارمغان آورده است و محصولات نظری قابل مشاهده و در دسترس است و خواهان بسیار دارد که این انگیزه خدمت و تلاش بیشتر و تولید را بالا می برد.

وی در پایان افزود: علاقمندان و مصرف کنندگان و توزیع کنندگان محصولات نظری می توانند جهت آشنایی بیشتر با شرکت و گروه صنعتی نظری به سایت این شرکت به آدرس: https://nazari-cake.com/ مراجعه نمایند، قطعا مایه خوشحالی است در خدمت همگان از جمله صادرکنندگان ، توزیع کنندگان و از همه مهمتر مصرف کنندگان باشیم.

510327