اعتراف برادران سارق به 23 فقره سرقت کابل برق

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو سارق سیم و کابل برق در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گلپایگان و اعتراف متهمان به 23 فقره سرقت سیم برق خبر داد.
تصویر اعتراف برادران سارق به 23 فقره سرقت کابل برق

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق معابر شهرستان گلپایگان، بررسی موضوع شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت‌ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس پس از بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و انجام تحقیقات تخصصی و هوشمندانه ردپای ۲ سارق سابقه‌دار که برادر بودند را در این سرقت‌ها به دست آورده و با رصد هوشمندانه خود مخفیگاه آنان را شناسایی کردند.

ترکیان گقت: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان، کارآگاهان پلیس در هماهنگی با مرجع قضائی هر ۲ نفر را در یک عملیات ضربتی و هماهنگ دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با مدارک و متندات خاص پلیس به ۲۳ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیری از کابل‌های مسروقه در مخفیگاه سارقان تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: فارس

510113