پایان ‌شهریور آخرین مهلت شرکت در دوسالانه داستان کوتاه نارنج

محمد بادپر دبیر نهمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج مهلت شرکت در این رویداد را تا پایان شهریوماه اعلام کرد.
تصویر پایان ‌شهریور آخرین مهلت شرکت در دوسالانه داستان کوتاه نارنج

به گزارش سایت خبری پرسون، محمد بادپر شنبه ۱۸ شهریور با بیان اینکه در فاصله دوهفته مانده به پایان مهلت ارسال اثر به دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج استقبال بسیار خوبی از این رویداد را شاهد بوده‌ایم، به ایسنا گفت: مهلت ارسال اثر به این دوسالانه پایان شهریور ۱۴۰۲ خواهد بود.

دبیر نهمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج با تاکید بر این‌که مهلت ارسال اثر به این دوسالانه به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، افزود: از همه‌ داستان‌نویسانی که مایل به شرکت در این دوسالانه هستند، تقاضا داریم ارسال داستان‌های‌شان را به روز آخر موکول نکنند.

بادپر با تقدیر از همه‌ فعالان فرهنگی هنری و نویسندگان، گفت: خوشبختانه در فاصله‌ دو هفته مانده به پایان مهلت ارسال آثار تاکنون علاوه بر نویسندگان تمام استان‌های کشور نویسندگان فارسی‌زبان مقیم در ۱۲ کشور دیگر نیز داستان‌های خود را برای ما ارسال کردند که تا پایان مهلت ارسال بسیار بیشتر از این نیز خواهد شد.

این فعال ادبی با اشاره به این‌که آمار و جزئیات دقیق و نهایی مربوط به تعداد شرکت‌کنندگان و آثار رسیده و .... در کمترین زمان ممکن پس از پایان مهلت ارسال آثار اعلام خواهد شد، عنوان کرد: علاقه‌مندان همه‌ اطلاعات لازم در خصوص این دوسالانه را می‌توانند از طریق سایت نارنج به‌نشانی http://www.naaranj.com دنبال کنند.

منبع: ایسنا

509696