راهنمای انتخاب اشتراک یوتیوب: مقایسه بین پلن‌ها و قیمت‌ها

یکی از سرویس‌های محبوب فیلم و سریال‌های دنیا پلتفرم نتفلیکس است که ویژگی خاص و منحصربه‌فرد خود را دارد. در این پلتفرم می‌توانید با خرید اشتراک از امکانات بی‌نظیری برخوردار شوید. حتی به‌صورت زنده نیز می‌توانید از این امکانات ویژه یوتیوب استفاده کنید.
تصویر راهنمای انتخاب اشتراک یوتیوب: مقایسه بین پلن‌ها و قیمت‌ها

به گزارش سایت خبری پرسون، برخی از کانال‌های یوتیوب در بین مردم بسیار ترند شده است. یوتیوب سرویس رایگان هم در اختیار کاربران خود می‌گذارد. گرچه با اکانت پریمیوم شما می‌توانید محدودیت‌هایی را که در این برنامه وجود دارند، از بین ببرید و از امکانات آن به‌ راحتی استفاده کنید.

اشتراک پریمیوم یوتیوب

این یک سرویس اشتراک ارائه شده توسط یوتیوب است که مزایای مختلفی را برای مشترکین ارائه می‌دهد. در اینجا برخی از ویژگی‌های یوتیوب پریمیوم آورده شده‌اند.

مشاهده بدون آگهی

با یک حساب یوتیوب پریمیوم می‌توانید بدون هیچ تبلیغی از ویدئوهای یوتیوب لذت ببرید. این شامل تبلیغات پیش از پخش و تبلیغات میان فیلم می‌شود. پخش در پس‌زمینه یوتیوب پریمیوم به شما امکان می‌دهد حتی زمانی که از برنامه یوتیوب خارج می‌شوید یا وقتی صفحه‌نمایش دستگاهتان خاموش است، به صدای ویدئوها گوش دهید.

می‌توانید YouTube Premium را به طور رایگان امتحان کنید و این تفاوت را به شما می‌دهد. در واقع مقدار قابل‌توجهی در زمان صرفه‌جویی می‌شود، بخصوص اگر کاربر دائمی یوتیوب هستید و زمان زیادی را در سایت یا برنامه صرف می‌کنید.

پخش در پس‌زمینه

برای این کار اگر بخواهید که در پس‌زمینه موزیک یا موسیقی خود را گوش کنید. می‌توانید هنگام استفاده از برنامه‌های دیگر یا زمانی که دستگاهتان قفل است، ویدئوها را در پس‌زمینه پخش کنید. این گونه می‌توانید از موزیک پخش شده در پس‌زمینه لذت ببرید.

یکی دیگر از مزایای YouTube Premium این است که وقتی از YouTube در تلفن هوشمند خود استفاده می‌کنید، یک ویژگی نسبتاً جالب را فعال می‌کند؛ این ویژگی گوش‌دادن در پس‌زمینه است که شما در برنامه دیگری هستید و صدای کلیپ ویدئویی شما همچنان پخش می‌شود.

تصور کنید که در حال گوش‌دادن به یک سخنرانی هستید و می‌خواهید رسانه‌های اجتماعی خود را بررسی کنید، یا در حال پخش موسیقی از طریق YouTube هستید و باید از یک وب‌سایت در مرورگر تلفن همراه خود بازدید کنید. با YouTube Premium، گوش‌دادن شما مجبور نیست متوقف شود؛ زیرا می‌خواهید کار دیگری در دستگاه خود انجام دهید.

دانلود به صورت آفلاین

مشترکین می‌توانند ویدئوها و لیست‌های پخش را برای مشاهده آفلاین در دستگاه‌های تلفن همراه خود دانلود کنند. این به‌ویژه زمانی مفید است که در منطقه‌ای هستید که دسترسی به اینترنت محدود یا بدون دسترسی دارید، زیرا همچنان می‌توانید از محتوای دانلود شده خود بدون اتصال به اینترنت لذت ببرید.

یوتیوب موزیک

علاوه بر مشاهده بدون آگهی در یوتیوب، اشتراک پریمیوم شامل دسترسی به پریمیوم موزیک نیز می‌شود. این به شما امکان می‌دهد تا بدون هیچ وقفه‌ای از تبلیغات به میلیون‌ها آهنگ دسترسی داشته باشید. می‌توانید آهنگ‌ها را برای گوش‌دادن آفلاین دانلود کنید و از پخش پس‌زمینه نیز لذت ببرید.

محتوای اصلی یوتیوب پریمیوم

امکان دسترسی به YouTube Originals را فراهم می‌کند که نمایش‌ها، فیلم‌ها و مستندهای انحصاری تولید شده توسط YouTube هستند. این برنامه‌های اصلی فقط برای مشترکین یوتیوب پریمیوم در دسترس هستند.

YouTube Kid Premium

نسخه پریمیوم یوتیوب شامل تجربه تماشای ویدئو بدون تبلیغات در YouTube Kids نیز است، برنامه‌ای جداگانه که برای کودکان طراحی شده تا محتوای مناسب سن را کاوش کنند. شایان‌ ذکر است که دردسترس‌بودن و قیمت YouTube Premium ممکن است بسته به کشور شما متفاوت باشد.

انواع اشتراک در یوتیوب

یوتیوب بسته به منطقه و خدمات موجود در آن منطقه، انواع مختلفی از حساب‌های پریمیوم را ارائه می‌دهد. در اینجا برخی از انواع حساب‌های پریمیوم در YouTube آورده شده است:

  • یوتیوب پریمیوم: این حساب ممتاز استاندارد است که مشاهده بدون آگهی، پخش در پس‌زمینه، بارگیری آفلاین، دسترسی به YouTube Music Premium و دسترسی انحصاری به YouTube Originals را ارائه می‌دهد.
  • YouTube Music Premium این اشتراک به طور خاص روی موسیقی متمرکز است. پخش موسیقی بدون آگهی، بارگیری آفلاین، پخش پس‌زمینه، و دسترسی به کتابخانه گسترده آهنگ‌ها و نماهنگ‌های YouTube Music را فراهم می‌کند
  • YouTube TV یک سرویس پخش زنده تلویزیونی است که دسترسی به طیف گسترده‌ای از کانال‌ها از جمله ورزش، اخبار، سرگرمی و غیره را ارائه می‌دهد. این به شما امکان می‌دهد تلویزیون زنده تماشا کنید و همچنین فضای ذخیره‌سازی DVR ابری را برای ضبط برنامه‌های موردعلاقه خود فراهم می‌کند .یک سرویس مجزا از YouTube Premium است، اما مشترکین YouTube TV از مزایای یوتیوب پریمیوم نیز برخوردار هستند.
  • YouTube Premium Student برای دانشجویانی که در کالج‌ها یا دانشگاه‌های معتبر ثبت‌نام کرده‌اند، یک حساب حق بیمه با تخفیف ارائه می‌دهد. این نسخه از YouTube Premium همان ویژگی‌های اشتراک استاندارد را ارائه می‌کند، اما با قیمت پایین‌تری. لطفاً توجه داشته باشید که دردسترس‌بودن این حساب‌های پریمیوم ممکن است بسته به کشور یا منطقه شما متفاوت باشد.

قیمت پلن‌های مختلف یوتیوب

قیمت حساب‌های مختلف YouTube Premium می‌تواند بسته به منطقه شما و نوع اشتراک خاص متفاوت باشد. حساب‌های مختلف YouTube Premium شامل این دو مورد است:

  • استفاده از اشتراک استاندارد YouTube Premium معمولاً با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه امکان پذیر است؛ بااین‌حال قیمت‌ها ممکن است در کشورهای مختلف، متفاوت باشد.
  • اشتراک YouTube Music Premium معمولاً در برخی از کشورها مقرون‌به‌صرفه‌تر است و قیمت آن برای مناطق مختلف فرق می‌کند. YouTube TV یک سرویس مجزا از YouTube Premium است و پخش زنده تلویزیونی را ارائه می‌دهد. بسته به منطقه و کانال‌های موجود، به‌طورکلی باز هم می‌توان گفت هزینه‌ای مناسب دارد.

یک حساب حق بیمه با تخفیف برای دانشجویان ارائه می‌دهد. می‌توانند در طول زمان تغییر کنند و ممکن است بسته به مکان و واحد پولی شما متفاوت باشد.

بهترین پلن یوتیوب برای استفاده در ایران

در ایران، یوتیوب ممکن است بسته به خدمات موجود در کشور، طرح‌های مختلفی ارائه دهد. در اینجا چند پیشنهاد برای بهترین طرح یوتیوب وجود دارد:

  • YouTube Premium این طرح تجربه‌ای بدون آگهی، پخش در پس‌زمینه، بارگیری‌های آفلاین، دسترسی به YouTube Music Premium و YouTube Originals انحصاری را فراهم می‌کند. این یک طرح جامع است که بیشترین ویژگی‌ها را برای یک تجربه ممتاز در YouTube ارائه می‌دهد.
  • یوتیوب پریمیوم: اگر علاقه اصلی شما موسیقی است، می‌توانید اشتراک YouTube Music Premium را در نظر بگیرید. این طرح پخش موسیقی بدون آگهی، بارگیری آفلاین و پخش پس‌زمینه را به طور خاص برای محتوای موسیقی در YouTube ارائه می‌دهد.
  • YouTube بسته به دردسترس‌بودن، اگر به پخش زنده تلویزیونی علاقه دارید، ممکن است YouTube TV را در نظر بگیرید YouTube TV دسترسی به طیف وسیعی از کانال‌ها، از جمله اخبار، ورزش و سرگرمی را فراهم می‌کند.

از کجا اشتراک یوتیوب خریداری کنیم؟

برای اینکه به‌راحتی ویدئوهای خود را در یوتیوب مشاهده کنید، خرید اشتراک یوتیوب بهترین گزینه است. با این کار می‌توانید هر آنچه دلتان می‌خواهد نگاه کنید. در ایران امکان خرید راحت و قابل‌دسترس برای شما وجود ندارد. شما از طریق سایت مجازیته می‌توانید اشتراک دلخواه خود را خریداری کرده و از امکانات بی‌نظیر یوتیوب به طور کامل استفاده کنید.

سخن نهایی

باید گفت که با خریداری اکانت می‌توانید بدون هیچ محدودیتی ویدئوهای خود را مشاهده کنید. یوتیوب دنیایی پر از چیزهایی است که نمی‌توانید از آن غافل شوید. برای این کار باید از یک سایت معتبر اقدام به خریداری کنید تا خریدی امن و مناسب داشته باشید.

در ایران محدودیت‌هایی برای باز کردن پلتفرم یوتیوب وجود دارد. گرچه از طریق فیلترشکن‌های زیادی می‌توانید برای باز کردن این پلتفرم یوتیوب برای ایجاد تماشای فیلم و سریال موردعلاقه خود اقدام کنید و از قافله جا نمانید.

509556