مروری بر بازی دو استاد دوبلاژ در تئاتر تلویزیونی دهه شصت

سی و نهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک»، با پخش گزیده‌ای از تئاتر «بیعت» و ایفای نقش دو استاد عرصه دوبلاژ زنده یاد بهرام زند و زنده یاد شهروز ملک‌آرایی همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود.
تصویر مروری بر بازی دو استاد دوبلاژ در تئاتر تلویزیونی دهه شصت

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما؛ سی و نهمین قسمت این برنامه به پخش گزیده‌هایی از برنامه «قافله ارغوان» محصول 1382 شبکه دو، تئاتر تلویزیونی «بیعت» محصول 1361، سریال خاطره‌انگیز «دلیران تنگستان (قسمت‌های 11 و 12)» محصول 1352 ایران اختصاص خواهد داشت.

این برنامه در بخش «قاب ناب»، بخشی از شعرخوانی سهیل محمودی در برنامه «قافله ارغوان» سال 1382 و ایفای نقش دو استاد عرصه دوبلاژ (مرحوم استاد بهرام زند و مرحوم استاد شهروز ملک‌آرایی) در تئاتر تلویزیونی «بیعت» سال 1361 را به نمایش می‌گذارد.

همچنین در بخشی از برنامه، نوحه «سوی دیار عاشقان» با نوای حاج صادق آهنگران و یکی از موسیقی‌های حسام‌الدین سراج پخش می‌شود.

مخاطبان شبکه دو می‌توانند اسامی فیلمهای سینمایی، سریالها، مستندها و برنامه‌های درخواستی خود را به سامانه پیامکی 30000232 و پیامهای صوتی و تصویری خود را به نشانی برنامه در فضای مجازی Kheilidoor_Kheilinazdik_TV2@ ارسال کنند.

مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» کاری از تأمین برنامه شبکه دو به تهیه‌کنندگی حمیدرضا فتح‌آبادی است که سی و نهمین قسمت آن، چهارشنبه 15 شهریور حوالی 00:30 بامداد

509443