چطوری لوازم خانگی قسطی بخریم؟

خرید اقساطی لوازم خانگی برای همه افراد مناسب است؛ اما بیشتر مناسب زوج‌های جوان و افراد با درآمد متوسط جامعه است که به دنبال آن هستند که وسایل مورد نیاز خود را، با کمترین بودجه اولیه تهیه کنند. امروزه طرح‌های مختلفی برای خرید اقساطی لوازم خانگی وجود دارد، اما برخی از آنها گزینه‌های بهتری هستند. در ادامه با مزایای خرید اقساطی و روش مناسب خرید آشنا می‌شویم.
تصویر چطوری لوازم خانگی قسطی بخریم؟

به گزارش سایت خبری پرسون، تهیه و خرید لوازم خانگی بهصورت نقدی گاهی اوقات سخت و زمانبر است. بهخصوص زمانی که بخواهید چند کالای برقی و انواع لوازم خانگی تهیه کنید. اما درصورتیکه روشهای سریع و اقتصادی را انتخاب کنید، خرید مجموعه کاملی از لوازم خانگی راحت و امکانپذیر خواهد بود.

خرید اقساطی لوازم خانگی برای همه افراد مناسب است؛ اما بیشتر مناسب زوجهای جوان و افراد با درآمد متوسط جامعه است که به دنبال آن هستند که وسایل مورد نیاز خود را، با کمترین بودجه اولیه تهیه کنند. امروزه طرحهای مختلفی برای خرید اقساطی لوازم خانگی وجود دارد، اما برخی از آنها گزینههای بهتری هستند. در ادامه با مزایای خرید اقساطی و روش مناسب خرید آشنا میشویم.

مزایای خرید اقساطی لوازم خانگی

نمیتوان انکار کرد که قیمت انواع لوازم خانگی هر روز در حال افزایش است و این مسئله به دلایل مختلفی مانند نوسان در نرخ ارز و تورم در بازار بستگی دارد. این موضوع باعث میشود که خرید یکجا کالاهای مورد نیاز سخت و گاهی غیر ممکن باشد. در این شرایط روش خرید اقساطی با سفته انتخاب بهتری نسبت به خرید نقدی است.

خرید اقساطی لوازم خانگی این امکان را در اختیار ما قرار میدهد تا وسایل و لوازم خانگی مورد نیاز را با قسط بندی و بهصورت ماهیانه تهیه کنیم و خریدی اقتصادی و مقرون بهصرفه انجام دهیم. علاوه بر آن با انتخاب این روش خرید نیازی نیست برای خرید لوازم خانگی صبر کرد تا بودجهمورد نیاز کاملا تامین شود. همچنین این روش نسبت به خرید نقدی نیاز به سرمایهاولیه کمتری دارد و امکان خرید چند قلم وسیله و کالای برقی خانگی امکانپذیر میشود.

البته این موضوع را باید در نظر داشت که خرید اقساطی با سفته در صورتی مناسب است که مدیریت مالی مناسبی داشته باشید و با برنامهریزی مناسب، بودجه و پساندازهای خود را برای پرداخت اقساطی کنار بگذارید. با این کار فشار مالی برای خرید از دوش شما برداشته خواهد شد و لذت خرید لوازم خانگی نو یا تهیه جهیزیه را به شکلی آسان و راحت تجربه خواهید کرد.

خرید اقساطی لوازم خانگی به روش دیجی پی

در حال حاضر پلتفرمها و فروشگاههای مختلفی در زمینه فروش اقساطی لوازم خانگی یا انواع لوازم دیجیتال فعال هستند. در این میان دیجی پی بهعنوان یک مجموعه قدرتمند و مستقل مزایای متعددی را برای کاربران خود فراهم میکند.

ثبتنام در دیجی پی بسیار آسان و سریع است و روند راحتی دارد. تمام کاربران بهصورت آنلاین و حضوری میتوانند در این پلتفرم ثبتنام کنند و بعد از اعتبارسنجی توسط کارشناسان، اعتبار به آنها تعلق میگیرد.

سرعت دریافت اعتبار تامینکننده نیز در کمترین زمان ممکن انجام میگیرد و نیازی به ضامن برای دریافت وام و اعتبار نیست. بهعبارتی دیگر همه کاربران تنها با داشتن چم صیادی و سفته الکترونیک میتوانند فرایند خرید اقساطی با سفته را پیش ببرند و نیازی به معرفی ضامن دیگری نیست. همچنین بعد از آنکه وام به کاربر تخصیص بگیرد، یک ماه بعد از آن، بازپرداخت وام آغاز میشود.

در حال حاضر دیجی پی خدمات مالی متنوعی برای کاربران خود فراهم میکند. همه کاربران با حضور در وبسایت یا نصب اپلیکیشن دیجی پی بهراحتی میتوانند خدمات مختلفی مانند کارت به کارت، انتقال وجه، پرداخت قبوض خدماتی و اپراتورهای موبایلی، نیکوکاری، خرید شارژ و... را در کمترین زمان ممکن بهصورت آنلاین انجام دهند. در میان خدمات دیجی پی، خرید اقساطی لوازم خانگی یکی از گزینههای جذاب است که امکان خرید اعتباری را از پذیرندگان این پلتفرم به همراه دارد. بنابراین کافی است که قصد خرید کالا و انواع لوازم خانگی دیجیتال داشته باشید تا با مراجعه به دیجی پی و پذیرندگان آن، دریافت وام و خرید اعتباری را پیش ببرید.

پذیرندگان وام دیجی پی

در حال حاضر چندین فروشگاه معتبر بهعنوان پذیرندگان دیجی پی با این پلتفرم همکاری میکنند. اولین فروشگاه که در زمره اولین فروشگاههای آنلاین در ایران است و تا امروز توانسته به بهترین شکل فعالیت کند، دیجی کالا است. این فروشگاه آنلاین همه روزه بیشتر از 2 میلیون بازدید دارد و کاربران زیادی برای خرید اقلام مورد نیاز خود مانند لوازم خانگی، لوازم دیجیتال و... به آن مراجعه میکنند. علاوه بر آن انواع کالاها در مدلها و برندهای مختلف در این فروشگاه به فروش میرسد تا کاربران با توجه به سلیقه و میزان بودجه خود، گزینه دلخواه را برای خرید انتخاب کنند.

با مراجعه به دیجی کالا میتوانید انواع کالاهای خانگی و لوازم دیجیتال مورد نیاز خود را انتخاب کنید و خرید اقساطی آنها را با پلتفرم دیجی پی انجام دهید. البته به این موضوع دقت کنید که دریافت اعتبار خرید از دیجی کالا به اقلام با قیمت بالاتر از 250 هزار تومان اختصاص پیدا میکند.

گروه صنعتی انتخاب نیز بهعنوان یکی از همکاران و پذیرندگان دیجیپی است که فعالیت خود را از سال ۱۳۶۷ با صنعت لوازم خانگی آغاز کرده و برندهای معتبری مانند اسنوا و دوو را پوشش میدهد. گروه انتخاب نیز رسالت خود را تولید و ارائه لوازم خانگی باکیفیت همراه با قیمت مناسب قرار داده است. با استفاده از اعتبار دریافتی از پلتفرم دیجیپی بهراحتی میتوانید لوازم خانگی مورد نیاز و دلخواه را از محصولات گروه انتخاب، گزینش کنید و خرید اقساطی آن را انجام دهید.

سایت کالای خونه نیز انواع لوازم خانگی ایرانی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، لوازم پختوپز، ظرفشویی، جاروبرقی و... را از برندهای متنوع ایرانی عرضه میکند. یکی از ویژگیهای ارزنده و ممتاز خرید از کالای خونه این است که میتوانید از قیمت رقابتی و ارسال به سراسر نقاط ایران برخوردار شوید. همچنین با استفاده از اعتبار دریافتی از دیجی پی، امکان خرید اقساطی از این فروشگاه آنلاین فراهم است.

درنهایت سایت تی سی ال نیز انواع مختلف تلویزیون و لوازم خانگی برقی مانند ظرفشویی، لباسشویی و ... این برند را عرضه میکند. بنابراین با دریافت اعتبار دیجی پی و مراجعه به سایت تی سی ال، امکان خرید اقساطی تلویزیون هوشمند و لوازم خانگی دیجیتال در ابعاد و اندازههای مختلف وجود دارد.

509292

مطالب مرتبط