بهترین شهرهای مجارستان برای تحصیل و زندگی

تحصیل در مجارستان و زندگی در این کشور به خاطر کیفیت بالا متقاضیان بسیاری پیدا کرده است. در این مقاله بهترین شهر های مجارستان برای تحصیل و زندگی را بشناسید
تصویر بهترین شهرهای مجارستان برای تحصیل و زندگی

به گزارش سایت خبری پرسون، مجارستان یکی از کشورهای رویایی اروپاست که می تواند مقصد فوق العاده ای برای مهاجران با اهداف اقامت دائم و ادامه تحصیل باشد. اگر شما هم دوست دارید در این کشور زندگی کنید؛ پیشنهاد می کنیم این مقاله جذاب و خواندنی را از دست ندهید تا بهترین شهرها را برای تحصیل در مجارستان و زندگی را بشناسید. در صورتی که پس از مطالعه مقاله نیاز به کسب اطلاعات بیشتر برای مهاجرت به مجارستان را داشتید؛ حتما با کارشناسان ما در آژانس مهاجرتی چهره نگار تماس بگیرید.

معرفی کشور مجارستان

کشور زیبا و حیرت انگیز مجارستان یکی از قدیمی ترین کشورهای اروپایی است که در اروپای مرکزی واقع شده و جمعیتی معادل 9.7 میلیون نفر دارد. کشور مجارستان با داشتن طبیعت بکر و جذاب، قلعه های تاریخی و جاذبه های فرهنگی خود یکی از بهترین کشورهای دنیا برای مهاجرت به شمار می رود.

در صورتی که قصد مهاجرت تحصیلی را دارید، کشور مجارستان با دارا بودن بهترین و معتبرترین دانشگاه های دنیا، یک گزینه ایده آل برای شما به شمار می رود.

هزینه های زندگی در کشور مجارستان نسبت به سایر کشورهای اروپایی کمتر بوده و می تواند برای شروع زندگی و تحصیل در یک کشور خارجی بسیار مناسب باشد.

به نظر شما بهترین شهرهای مجارستان برای تحصیل و زندگی کدامند؟ پیشنهاد می کنیم در بخش بعدی مقاله با ما همراه باشید.

شهر بوداپست

پایتخت مجارستان بدون شک یکی از بهترین شهرهایی است که مهاجران برای زندگی و تحصیل انتخاب می کنند. شهر بوداپست دارای دانشگاه های مطرحی همچون مدرسه اقتصاد بوداپست، دانشگاه هنرهای زیبا مجارستان، دانشگاه سملویس، دانشگاه اوبودا و دانشگاه اروپای مرکزی است.

این شهر یکی از زیباترین شهرهای اروپایی بوده که هزینه های زندگی دانشجویی در آن پایین است. دانشجویان در بوداپست می توانند از گالری های هنر، موسیقی کلاسیک و کافه و رستوران های تاریخی و جذاب دیدن کرده و در کتابخانه های معروف این شهر درس بخوانند.

سه مورد از بهترین دانشگاه های مجارستان که دارای رتبه جهانی هستند در شهر بوداپست واقع شده اند که شامل: دانشگاه Eotvos Lorand و دانشگاه Corvinus و دانشگاه فناوری و اقتصاد بوداپست می باشند.

اگر قصد اقامت در شهر بوداپست را دارید؛ پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در آژانس مهاجرتی چهره نگار تماس بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنیم.

شهر دبرسن

دومین شهر بزرگ کشور مجارستان؛ شهر دبرسن است که یکی از اصلی ترین مقاصد مهاجران برای اقامت و تحصیل در مجارستان به شمار می رود. این شهر مدرن و زیبا یکی از قطب های فرهنگی، آموزشی، هنری و تاریخی مجارستان است که دو مورد از مشهور ترین دانشگاه های مجارستان به نام دانشگاه دبرسن و دانشگاه معارف دبرسن را در خود جای داده است.

بنابراین اگر قصد مهاجرت تحصیلی به کشور مجارستان را دارید، شهر دبرسن می تواند مقصد ایده آلی برای شما باشد. این شهر با سبک مدرن، چشمه های آب گرم معروف و جشنواره های گوناگونی که در خود دارد؛ حتما شما را مجذوب خود خواهد کرد.

اگر دوست دارید در کنار زندگی و تحصیل و کار؛ تفریحات جذاب و سرگرم کننده ای داشته باشید؛ شهر زنده دبرسن با داشتن تئاتر، گالری های هنری، کافه و رستوران های خیره کننده می تواند خاطرات خوشی از دوران دانشجویی شما برایتان بسازد.

شهر سگد

این شهر جنوبی در کشور مجارستان در کنار رود تیسا قرار داشته و با آب و هوای فوق العاده آفتابی و گرم خود می تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که از سرمای استخوان سوز اروپا گریزان هستند.

شهر سگد دانشگاه معروف سگد را در خود جای داده که سالانه میزبان دانشجویان زیادی از سراسر دنیاست. این دانشگاه معتبر بین المللی در شهر سگد واقع شده است و برای درخواست تحصیل در این دانشگاه یا سایر دانشگاه های کشور مجارستان بهتر است از ما در آژانس مهاجرتی چهره نگار کمک بگیرید.

شهر سگد که به شهر آفتاب هم معروف است؛ یک شهر عالی برای زندگی دانشجویان محسوب می شود که با داشتن انواع کافه و رستوران های شبانه روزی و طبخ انواع غذاهای محلی مانند سوپ سالامی و فیشرمن یک گزینه عالی پیش روی شماست.

شهر پچ

اگر به دنبال یک شهر دانشجویی در کشور مجارستان هستید؛ ما چهارمین شهر بزرگ مجارستان یعنی شهر پچ را به شما عزیزان معرفی می کنیم. دانشجویان رشته های پزشکی، تاریخ و ادبیات انگلیسی می توانند در دانشگاه های این شهر که جزو برترین دانشگاه های دنیا بوده و رتبه 150 تا 250 را دارند به تحصیل بپردازند.

شهر پچ در نزدیکی مرز کرواسی قرار داشته و از لحاظ هزینه های زندگی، جنبه های فرهنگی و آموزشی و تفریحات دانشجویی در رتبه خوبی میان شهرهای کشور مجارستان قرار دارد.

شهر میسکُلک

اگر به دنبال یک شهر کم حاشیه و کم رفت و آمد در کشور مجارستان هستند تا بتوانید به زندگی و تحصیل بپردازید؛ ما شهر زیبای میسکلک را به شما پیشنهاد می دهیم. این شهر از لحاظ جنبه های فرهنگی و تجاری در رتبه بالایی قرار داشته و می تواند پذیرای دانشجویان رشته های مهندسی، حقوق، اقتصاد و هنرهای زیبا باشد.

دانشگاه های این شهر جزو بهترین دانشگاه های مجارستان بوده و گزینه خوبی برای زندگی در این کشور به شمار می رود.

شاید برایتان سوال باشد هزینه زندگی در کشور مجارستان چقدر است؟ در واقع به طور تقریبی دانشجویانی که در رشته های پزشکی یا دندان پزشکی مشغول تحصیل هستند بایستی ماهیانه 12000 تا 16000 یورو در سال برای مخارج زندگی خود کنار بگذارند.

دانشجویان سایر رشته ها برای تحصیل و زندگی در کشور مجارستان باید هزینه ای معادل 1200 تا 5000 یورو در سال در نظر بگیرند.

هزینه زندگی شما در این کشور تا حد زیادی به شهر محل سکونت، منطقه و خانه ای که اجاره می کنید بستگی دارد. به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای برآورد هزینه های زندگی در این کشور با ما در آژانس مهاجرتی چهره نگار تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی بهترین شهرهای مجارستان برای تحصیل و زندگی پرداختیم. اگر دوست دارید با جزئیات بیشتری در این باره آشنا شوید؛ حتما با ما در آژانس مهاجرتی چهره نگار با شماره ۰۲۱۸۷۷۰۰۹۱۳ و یا وبسایت finsadvisers.com در ارتباط باشید.

509255