استاندار فارس خبر داد:

اجرای 837 طرح عمرانی در هفته دولت

استاندار فارس گفت: به مناسبت هفته دولت 837 طرح عمرانی در استان فارس به بهره‌برداری رسید.
تصویر اجرای 837 طرح عمرانی در هفته دولت

به گزارش سایت خبری پرسون،استاندار فارس گفت: به مناسبت هفته دولت ۸۳۷ طرح عمرانی با اعتباری افزون بر ۴۵ هزارو ۹۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان‌ کرد: اعتبار در هفته دولت سال گذشته ۷۰۶ میلیارد تومان با ۷۸۲ پروژه عمرانی بوده که نسبت به مدت مشابه سال جاری ۶ برابر رشد داشته است.

استاندار فارس تصریح کرد: در شیراز ۱۲۶ پروژه عمرانی با اعتبار ۳ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان که بعد از شیراز شهرستان‌های سپیدان، داراب و کوه چنار بعد از شیراز بیشترین طرح‌های عمرانی را به خود اختصاص داده است.

ایمانیه بیان داشت: از نظر رتبه بندی اعداد بالاترین هزینه مربوط به کارخانه فولاد با یک چهارم اعتبار را به خود اختصاص داده است.

وی اضافه کرد: در هفته دولت ۶ هزارو ۵۰۰ نفر به گونه مستقیم و ۳۰ هزار نفر غیر مستقیم اشتغالزایی می شوند.

ایمانیه در مورد پروژه قرآنی افزود: احداث مجتمع فرهنگی و قرآنی با اعتباری افزون بر ۵ میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد.

وی تصریح کرد: در صدد تفاهم‌نامه با شهرداری شیراز در مورد احداث تالار بزرگ و ابوریحان که در سال هزارو ۴۰۳ به بهره برداری می رسد.

استاندار فارس اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث شهرک سلامت در زمینی به مساحت هزار هکتار، همکاری با سرمایه گذار که در طرح انتقال آب از خلیج فارس به ایزد خواست شرکت کند، توجه به زیر ساختها آب، برق و گاز، تغییر ۴ و یا ۵ مورد مدیر قبل از سفر دوم ریاست جمهوری از دیگر عملکرد استانداری فارس است.

وی در مورد دستگیری تروریست حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: برای حفظ امنیت حرم مطهر استقرار دوربین، دستگاه چهره زن، آموزش نیروهای مستقر در حرم و اختصاص امنیت حضرت سید علاء الدین حسین (ع) به سپاه پاسداران از جمله برنامه‌های در دست اجرا است.

ایمانیه در مورد اتباع بیگانه اظهار داشت: صدور کارت هوشمند به اتباع بیگانه، و ارائه اطلاعات به اداره کل اطلاعات از سوی کار فرمایان مبنی بر حضور اتباع و نیز راه‌اندازی احداث هزار فروشگاه تولید تا توزیع برای مقابله با گرانفروشی از دیگر فعالیت‌های استانداری فارس است.

507994