شهردار منطقه‌ 1

اجرای‌ طرح محرومیت‌زدایی در منطقه‌ مهدی‌آباد

شهردار منطقه 1 شیراز‌ گفت: در راستای‌ طرح محرومیت‌زدایی تملک و بازگشایی معابر در‌ منطقه مهدی‌آباد منطقه 1 شهرداری‌ شیراز‌ آغاز شد.
تصویر اجرای‌ طرح محرومیت‌زدایی در منطقه‌ مهدی‌آباد

به گزارش سایت خبری پرسون، از فارس، شهردار منطقه یک شیراز گفت:
تملک و بازگشایی معبر در محله مهدی آباد در راستای اجرای طرح محرومیت زدایی ادامه دارد.

عبدالصالح رستم‌زاده شهردار منطقه1شیراز‌ اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین خواسته‌هایی که شهروندان در بافت فرسوده شهری دارند بهبود وضعیت تردد و سهولت در رفت و آمد است، و در این مورد تعریض و بازگشایی معابر تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی این محلات دارد و نیز‌ا باعث به وجود آمدن حس رضایت‌مندی در همشهریان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر این دومین پروژه تملک و تعریض و بازگشایی معابر در محله مهدی آباد قصردشت است‌، افزود: یکی از اولویت،های شهرداری منطقه1 در طرح محرومیت زدایی شناسایی مناطق و معابر مستعد تعریض و بازگشایی آنها است تا شهروندان به توانند با آسایش بیشتری و به دور از هرگونه ترافیک و شلوغی در این محلات زندگی کنند.

رستم زاده گفت: ملکی که امروز عملیات تخریب و خاکبرداری آن انجام شد در وسط کوچه قرار داشت و مشکلات بسیاری زیادی را برای اهالی این محله ایجاد کرده بود که از سالیان قبل ساکنان و یاوران شورا درخواست تملک و بازگشایی معبر را داشتند و خوشبختانه این امر پس از تلاش‌های رییس کمیته محرومیت‌زدایی شورای شهر شیراز در سال جاری محقق شد و از این پس شاهد کاهش معضلات ترافیکی و رفت و آمد آسان شهروندان در این معبر هستیم.

گفتنی است، در حاشیه عملیات تخریب این ملک یاوران شورای محله مهدی آباد با تشکر از خدمات شورای شهر و شهرداری شیراز در بازگشایی گره ترافیکی این محله از ۱۵ سال پیش تا کنون پیگیری جهت اجرای این پروژه انجام شده که پس از تخریب این ملک بسیاری از مشکلات توسعه‌ای و زیست‌محیطی و معضلات روانی و اجتماعی را در محله کاهش می‌یابد.

507785