فشارهای نظارتی در حال افزایش؛ احراز هویت در صرافی بیت گت هم اجباری شد!

بیت گت (Bitget)، صرافی مشتقات ارزهای دیجیتال مستقر در سیشل، در حال به‌روزرسانی الزامات احراز هویت (KYC) برای کاربران به منظور هماهنگی با دستورالعمل‌های نظارتی جهانی و افزایش حفاظت از کاربر و امنیت کلی تجارت ارزهای دیجیتال است. این تغییرات در سپتامبر ۲۰۲۳ اعمال خواهند شد.
تصویر فشارهای نظارتی در حال افزایش؛ احراز هویت در صرافی بیت گت هم اجباری شد!

به گزارش سایت خبری پرسون، بر اساس بیانیه جدید بیت گت، از ماه سپتامبر، کاربران جدید این صرافی برای دسترسی به خدمات مختلف، از جمله واریزها و معاملات ارزهای دیجیتال، باید احراز هویت سطح ۱ را تکمیل کنند.

کاربران قبلی هم که قبل از ۱ سپتامبر ۲۰۲۳ به بیت گت پیوسته‌اند، تا ۱ اکتبر ۲۰۲۳ فرصت خواهند داشت تا فرایند احراز هویت خود را تکمیل کنند.

کاربرانی که احراز هویت خود را تا ماه اکتبر تکمیل نکرده‌ باشند، با محدودیت‌هایی در فعالیت‌های حساب خود مواجه خواهند شد. فعالیت آنها محدود به برداشت، لغو سفارشات، بازخرید اشتراک، بسته شدن موقعیت‌های معاملاتی خواهد شد و قادر به ایجاد سفارشات جدید نخواهند بود.

بیت گت تاکید کرده که این تغییرات مطابق با توصیه‌های مقامات نظارتی جهانی است و هدف آن، مطابقت با معیارهای نظارتی در حال تحول است. این حرکت بازتاب تلاش‌های مشابه سایر صرافی‌های ارزهای دیجیتال مانند کوکوین و اوکی اکس برای اجباری کردن احراز هویت، در راستای رعایت مقررات ضدپولشویی و تضمین امنیت است.

منبع: رمزارز نیوز

507735