دبی به دنبال تبدیل شدن به قطب وب ۳ و هوش مصنوعی است!

شهر دبی در امارات متحده عربی با هدف ایجاد بزرگ‌ترین خوشه شرکت‌های فناوری عصر جدید در خاورمیانه و شمال آفریقا، شروع به ارائه مجوزهای تجاری به مشاغل هوش مصنوعی (AI) و Web3 با یارانه 90 درصدی در منطقه MENA کرده است.
تصویر دبی به دنبال تبدیل شدن به قطب وب ۳ و هوش مصنوعی است!

به گزارش سایت خبری پرسون، پردیس هوش مصنوعی و وب 3.0 دبی تصمیم خود را برای اعطای یارانه به مجوزها برای شرکت‌هایی که مایل به ایجاد پایگاه در این شهر هستند، اعلام کرد. مجوزها توسط مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC) صادر می‌شود؛ زیرا شهر به هجوم استعدادهای جهانی و سرمایه‌گذاران متنوع چشم دوخته است.

ساختمان Innovation One تازه راه‌اندازی شده DIFC دارای دفاتر فیزیکی و فضاهای همکاری برای شرکت‌های ثبت‌شده هوش مصنوعی و Web3 است.

محمد آل بلوشی، مدیرعامل DIFC Innovation Hub گفت: ما مطمئنیم که با اعطای این مجوزها، استعدادها و سرمایه‌گذاری‌های جهانی بیشتری را به منطقه جذب می‌کنیم و فرهنگ همکاری و نوآوری را ایجاد خواهیم کرد.

این پردیس مجهز به فناوری‌هایی است که جمعیتی را که می‌خواهد جذب کند، تکمیل می‌کند و شامل امکانات آزمایشگاهی هوش مصنوعی و برنامه‌های آموزشی، پشتیبانی از برنامه‌های سخت‌افزاری و شتاب‌دهنده است.

دبی علاوه بر جذب استعدادها، مجوزهای عملیاتی را نیز به صرافی‌های رمزارزی داده است. این مجوز جدید، اجازه می‌دهد که صرافی‌ها خدمات مدیریت و سرمایه‌گذاری دارایی‌های مجازی و کارگزاری را در امارات ارائه دهند.

منبع: رمزارز نیوز

507480