دبیر‌ مجمع مطالبه‌گران شهرستان شیراز

حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) غرق در ماتم و عزا است

دبیر‌ مجمع مطالبه‌گران شهرستان شیراز گفت: شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) با حمله تروریستی‌ گروه‌های تکفیری غرق در ماتم و عزا است.
تصویر حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) غرق در ماتم و عزا است

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، دبیر مجمع مطالبه‌گران شهرستان شیراز گفت: حمله تروریستی گروه‌های تکفیری به حرم مطهر‌ حضرت شاه‌ چراغ کربلای شیراز، ایران را غرق زهر کین کرده است.

حجت الله بهمنی در گفت‌وگو با خبرنگار پرسون در فارس در مورد حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: باز هم دو نفر شهید شدند تا دشمنان خوار و رزل شوند، اما فرزاد بادپا، دلاورمرد لُر زبان و نیروهای امنیتی سربلند در مهار تروریست شدند.

بهمنی اظهار داشت: ️چند روز است که یک حرامی ما و یک ایران را در حزن و اندوه ضایعه‌ای دردناک فرو برد. چقدر این امامزاده واجب‌التعظیم مظلوم است که دشمنان خدا و مردم، در یکسال دوبار به حریمش تجاوز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه ️مرور یک حادثه تروریستی شاید زیاد خوشایند نباشد و زخم و داغ خانواده‌ مکرم شهدا را تازه کند، افزود: جهان استکبار و سگ‌های ولگردشان بدانند که شیراز کلام امام راحل خود را عینیت بخشید که فرمودند؛ بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شود.

مطالبه‌گر️ و فعال اجتماعی بیان داشت: حادثه‌ تروریستی من را به یاد سخن مرد میدان مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز می‌اندازد که در مراسم گرامیداشت شهید حججی فرمود ما انتقام خواهیم گرفت، و آن انتقام آن است که کمتر از سه ماه دیگر پایان داعش و حکومت داعش در این کره‌ی خاکی خواهد بود، و این نابودی را در ایران و کل منطقه جشن خواهیم می‌ گیریم؟

دبیر کل تشکل مردمی، جهادی و نطالبه‌گری نجات اضافه کرد: این اتفاق تنها ۲ ماه پس از وعده حاج قاسم عزیزمان افتاد و جهان در بهت و حیرت فرو رفت، اما طبیعتاً حرامیان و خونخواران عالم، این شکست مفتضحانه را برنتافته و به جان مردم بی‌گناه و بی‌سلاح افتادند.

این مطالبه‌گر ابراز داشت: چند ماه پیش یکی از این حیوانات وحشی ۱۳ هموطن معصوممان را در حریم مطهر و نورانی برادر بزرگوار امام رئوف و هشتم شیعیان، به خاک و خون کشیده و کشورمان را در عزای عمومی فرا برد.

وی اظهار داشت: ️در آن روزها و در شرایط خاصی که کشور متأثر از فتنه‌‌انگیزی دشمنان بر سر قائله ساختگی مهسا امینی و همراهی ناشی از بی‌بصیرتی و فریب برخی هموطنان، تمام توان نیروهای امنیتی و اطلاعاتی عزیزمان در استان فارس صرف کنترل و آرام‌سازی جامعه شده بود و دشمن زبون و حقیر، از این مشغله و خستگی این عزیزان جان برکف سوء استفاده کرده و به تجاوز به حریم اهل‌بیت علیهم السلام متوسل شدند.

این مطالبه‌گر و فعال اجتماعی خاطر‌ نشان کرد: دشمنان قسم خورده کشورمان به دلیل عصبانیت در انتقام‌گیری از عوامل مستقیم و غیرمستقیم آن حمله ناجوانمردانه توسط دستگاه‌های امنیتی و قضایی، باز هم در نبردی نابرابر و با خنجر از پشت که منجر به زخمی و شهادت 2 تن از عزیزانمان شدند، سعی کردند تمرکز و دقت نیروهای امنیتی استان فارس را زیر سوال ببرند و آنرا خدشه‌دار کنند.

وی تصریح کرد: البته در این بین نباید ایثار و رشادت فرزاد بادپا، جوان غیور لر زبان شیرازی که مردانه و یک تنه یک جنایتکار مسلح را به زمین زد و آنرا خلع سلاح کرد نادیده و کم ارزش شمرده شود، او لایق دریافت نشان افتخار است.

بهمنی بیان داشت: ️مردم عزیز و فهیم شیراز و ایران اسلامی نیک می‌دانند که تلاش نیروهای امنیتی حقیقتاً قابل تقدیر است، چرا که اجازه ندادند از ۸ خشاب تیر جنگی، بیش از ۱۱ تیر شلیک شود و فرد مهاجم به جمعیت حاضر در حرم برسد و در وقت نماز، حمام خون راه بیاندازد! ️قطعاً تقابل افکار عمومی با توان دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ابداً به صلاح جامعه نیست چرا که این دقیقاً هدف اصلی دشمنان از این توطئه ناکام است، تا بلکه بتوانند اعتماد و اتحاد بین مردم و مسئولین را از بین ببرند و در نهایت ارکان نظام را سست کنند.

️بنده ضمن تشکر از تمامی عوامل امنیتی و خصوصاً وزیر محترم کشور که برای این حادثه اهمیت ویژه‌ای قائل بودند و به شیراز سفر کردند تا شخصاً و از نزدیک موضوع را دنبال کنند صمیمانه تشکر می‌کنم و جهان استکبار و داعش کفتار صفت منتظر انتقام خون شهدا و مصدومان این حادثه تروریستی باشند.

507327