خرید کالا از چین با وانیکس؛ مجموعه بازرگانی معتبر و در دسترس

همه ما در وهله اول برای واردات و صادرات یا هر نوع تجارت دیگری به دنبال کسب سود هستیم، اما سودآوری بیشتر به این موضوع وابسته است که چقدر با چم و خم کارهای واردات و خرید کالا از چین آشنایی داریم.
تصویر خرید کالا از چین با وانیکس؛ مجموعه بازرگانی معتبر و در دسترس

به گزارش سایت خبری پرسون، همه ما در وهله اول برای واردات و صادرات یا هر نوع تجارت دیگری به دنبال کسب سود هستیم، اما سودآوری بیشتر به این موضوع وابسته است که چقدر با چم و خم کارهای واردات و خرید کالا از چین آشنایی داریم.

برای خرید کالا از چین با وانیکس کلیک کنید

برای گذراندن پروسه خرید کالا آن هم از کشور چین شخص واردکننده یا دارنده کسب و کار دو راه دارد. اول اینکه خود به چین سفر کند و همه کارها را انجام دهد. دوم اینکه به شرکت واسطه بازرگانی بسپارد. اگر به دنبال مجموعه معتبر و همیشه در دسترس می‌گردید، می‌توانید خرید کالا از چین با وانیکس را امتحان کنید.

چرا خرید کالا از چین

حتما این روزها شما هم راجع‌به حجم واردات کالا از چین به ایران شنیده‌اید. چین از دیرباز بزرگ‌ترین شریک تجاری ایران بوده، اما به‌ خاطر تحریم‌های چند سال اخیر، حجم واردات از چین به ایران بیشترین میزان رشد خود را تجربه کرده است. جدای از این، واردات و خرید کالا از چین به‌خاطر ارزان بودن قیمت خرید کالا در این کشور بسیار پرسود است.

بازرگانان ایرانی برای اینکه بتوانند اجناسی با کیفیت بالا، اما ارزان وارد کشور کنند روی به واردات از چین آورده و تقریبا هر آنچه بازار ایران به آن نیاز دارد را از چین خریداری می‌کنند. این دلایل باعث شده که خرید کالا از چین برای بازرگانان ایرانی بسیار پرسود باشد و مقصد اول تجار ایرانی شود.

خرید کالا از چین برای بازرگانان بی‌تجربه و البته دشوار بودن پرداخت هزینه‌های خرید به‌خاطر تحریم‌ها و دیگر مسائل، باعث شده که مدت زمان انجام این عملیات کمی بیشتر از حد معمول شود. ما چاره کار را در خرید کالا از چین با وانیکس یافته‌ایم. اما چگونه؟

روش خرید کالا از چین

شما برای خرید کالا از چین باید تعداد مشخصی از کارها را انجام دهید. اول از همه باید شرکت‌های معتبر و عمده فروش کالایی که قصد خرید آن را دارید در چین پیدا کنید و با آنها ارتباط بگیرید. این ارتباط جهت اطلاع از کیفیت کالاهای تولید شده و توافق بر سر قیمت خرید آنها انجام می‌شود.

برای واردات کالا از چین با وانیکس کلیک کنید

همچنین در این مذاکرات باید تعداد کالای مورد نظرتان را هم مشخص کنید و اطمینان حاصل کنید که شرکت موردنظر امکان خرید عمده داشته باشد. خرید عمده پرسودترین روش خرید کالا است.

بعد از توافقات بر سر قیمت و تعداد کالا، باید به صورت رسمی درخواست خرید خود را برای شرکت ارسال کرده و در واقع خرید خود را ثبت کنید. ثبت درخواست خرید با ارسال پروفرما یا پیش فاکتور برای شرکت مربوطه انجام می‌شود. در پروفرما باید قیمت کالا، تعداد آنها و البته روش پرداخت هزینه خرید کالاها نیز مشخص شود.

برای پرداخت هزینه خرید شما باید یا شخصی را در چین داشته باشید که بتوانید حواله بانکی را به وسیله وی به حساب شرکت بخوابانید، یا اینکه واسطی پیدا کنید که او بتواند این کار را انجام دهد. این مرحله به خاطر پیچیده بودن، کمی بیش از حد معمول زمان‌بر است.

چرا خرید کالا از چین با وانیکس به صرفه است؟

مسلم است که برای هر بازرگان و تاجری چه با تجربه و چه بی تجربه این سوال مطرح شود. وانیکس یک مجموعه بازرگانی واسطه است که بیش از یک دهه در این حوزه فعالیت دارد. در زمینه تجارت برون‌مرزی، همیشه تجربه و آشنایی با قوانین ریز و درشت کشور مبدا و مقصد حرف اول را می‌زند.

مثلا وانیکس برای آنکه پروسه خرید کالا و پرداخت را با سرعت بیشتری انجام دهد، از روش‌های زیر استفاده می‌کند. توسط یک واسطه معتبر در چین کارهای ارسال حواله ارزی و ریختن ارز به حساب بانکی شرکت فروشنده را برعهده گیرد. در این شیوه مرسوم شما می‌توانید با خیال راحت در عرض چند روز کاری، هزینه خرید کالاها را پرداخت کنید.

روش دیگر استفاده از خرید از سایت علی بابا است. در این روش متخصصان شرکت وانیکس به جای ارسال حواله ارزی، مستقیم از طریق درگاه سایت علی بابا اقدام به پرداخت هزینه خرید کالاها از چین می‌کنند. مدت زمان این روش بسیار کوتاه‌تر است، اما باید صفر تا صد کار به مجموعه سپرده شود؛ چرا که اطمینان از اعتبار و سابقه شرکت فروشنده در این نوع خرید، جزو شروط اساسی محسوب می‌شود.

506529