گپ و گفت پرسون با «سیروس میمنت» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون؛

در شرایطی هستیم که نیاز به شادی و خندیدن داریم/ منتظر شروع فصل جدید نون خ هستم

سیروس میمنت بازیگر سینما و تلویزیون این روزها همچون برخی از همکارانش کم تر پیشنهاد کاری دارد و آن پیشنهادهایی هم که دارد تکراری است و نمی پذیرد. او در حال حاضر منتظر شروع فصل جدید نون خ است تا دوباره با کاراکتر دوست داشتنی کیوان به آنتن برگردد. به همین بهانه با این هنرمند هم کلام شدیم.
تصویر در شرایطی هستیم که نیاز به شادی و خندیدن داریم/ منتظر شروع فصل جدید نون خ هستم

به گزارش سایت خبری پرسون، پرسون با «سیروس میمنت» بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون گفت‌وگویی داشته است که در ادامه با هم می خوانیم:

چه خبر از فصل جدید سریال نون خ؟

پیشنهاد و صحبت هایی برای بازی در فصل پنجم سریال نون خ شده است و آماده بازی در آن هستم.چند پیشنهاد کاری هم دارم که به خاطر نون خ نپذیرفتم. اکنون هم در شرایطی هستیم که نمی دانیم واقعا امسال فیلمبرداری اش شروع شود یا خیر!

چرا؟
چون هنوز ساخت سریال قطعی نشده و در مراحل اداری است و سازمان باید از تهیه کننده و کارگردان بخواهد که این فصل را بسازند و به طور جدی درخواست به آن ها داده نشده است.

کاراکتر کیوان در نون خ دوست داشتنی است، خودتان چه ویژگی این شخصیت را دوست دارید؟

کیوان شخصیت خاصی است که خیلی دوستش دارم و برای خلق آن خیلی زحمت کشیدم و با سعید آقاخانی و نویسنده برای رسیدن به نقش خیلی گپ و گفت داشتیم تا این کاراکتر را خلق کردم و خدا را شکر خوب جواب داد و شخصیت شیرینی در آمد.

شما از آن دست بازیگرانی هستید که با شبکه نمایش خانگی هم فعالیت دارید و یکی از برنامه های به یاد ماندنی حضورتان در رئالیتی شو جوکر بود، چه خاطره ای دارید؟

دوستان دور هم جمع شدیم و هر لحظه اش برای مان خاطره بود و کاری بود که مردم پسندیدند و بسیار استقبال کردند، فردای روز پخش بازی ام در خیابان اتفاق دیگری برایم افتاد و بشدت مردم استقبال کردند. فردی را می شناسم که چندین مرتبه جوکر را دیده است چون کار ابداعی جالبی بود. یکی از ویژگی های جوکر این بود که شرکت کننده ها همانی بودند که هستند و خود واقعی شان بودند و بازی نمی کردند و مردم دوست داشتند خود واقعی هنرمندان را ببینند.

علاوه بر این توضیحات نخندیدن شما و دیگر هنرمندان برای تان خیلی سخت بو‌‌د.‌.

دقیقا ما یک عمر است مردم را می خندانیم و باید در جوکر نمی خندیدیم. جالب این جا بود که در طول ضبط من فقط یک کارت زرد گرفتم و آن هم بعد تعریف خودم خندیدم که دوربین شکارم کرد.

شبکه خانگی در رقابت با دیگر رسانه ها تولیدات گسترده ای به لحاظ سرگرمی مخاطب دارد...

این خیلی خوب است. باور کنید واکنش مردم و سبک کارها را میبینم. تولید این گونه آثار خیلی لازم است و در تمام دنیا در حال تولید و پخش این گونه آثار هستند. مردم شاید فرصت نکنند به دلایل مختلف تلویزیون تماشا کنند اما از تولیدات شبکه نمایش خانگی استقبال می کنند.الان در شرایطی هستیم که نیاز به شادی و خندیدن داریم.

با توجه به صحبت های تان فکر کنم اگر بازی در شبکه نمایش خانگی داشته باشید می پذیرید

بله همین طور است و بسیار مشتاق هستم. چند اثر شبکه نمایش خانگی حضور داشتم و اخرین حضورم تی ان تی شو حامد آهنگی بود و اگر پیشنهاد بازی داشته باشم با کمال میل می پذیرم.

دلیل این که سریال های تلویزیون کم تر استقبال می‌شود و کارهای طنز کم تر تولید می شود چیست؟

موضوعات سریال ها جذاب و جالب نیست که مردم پیگیری کنند. کار خوب بخصوص طنز مثل سالهای پیش کم ساخته می شود و دلیلش را هم نمی دانم. دلایل متعددی دارد البته درخواست مسئولان سازمان برای تولید این گونه آثار مهم است. اگر یادتان باشد زمانی که رضا عطاران کار می کرد مردم خیلی استقبال می کردند و من برای چند اثرش نوشتم مثلاً طرح کلی سریال خانه به دوش را من و سعید آقاخانی نوشتیم و در چند اثر عطاران هم بازی کردم اما نمی دانم چرا این گونه آثار دیگر تولیدنمی شود. چرا از این گونه تیم ها استفاده نمی شود یا خودشان نمی خواهند کار کنند دلیلش را نمی دانم. الان لوکیشن ها و موضوعات جالب نیستند و همه بیمارستان، قبرستان، بیابان، کلانتری، بازپرسی یا زندان و‌همه سیاه است در حالی که مردم این گونه آثار را دوست ندارند و نیاز به خنده و شادی دارند. هر کار خوبی باید از مدیران سازمان آغاز شود. باور کنید مردم پیام هایی از بازی در آثار طنز به من می دهند که عجیب است.

با توجه به شرایط فعلی که منتظر شروع نون خ و بیکار هستید چکار می کنید؟

مطالعه، ورزش و پیاده روی می کنم ، فیلم میبینم و فیلم نامه هایی که پیشنهاد می شود مطالعه می کنم که متاسفانه هیچ کدام را امسال نپذیرفتم چون کارهای تکراری بودند.

خبرنگار: مریم ضیغمی محمدی

506472