هیچ شرطی برای تدریس معلمان بازنشسته وجود ندارد!

وزیر آموزش و پرورش می‌گوید که هیچ شرطی برای ادامه همکاری معلمان بازنشسته وجود ندارد، در حالی که کسب رتبه ۳ به عنوان شریط ادامه همکاری آنها اعلام شده است.
تصویر هیچ شرطی برای تدریس معلمان بازنشسته وجود ندارد!

به گزارش سایت خبری پرسون، رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش درباره اینکه آیا کسب رتبه ۳ شرط ادامه همکاری معلمان بازنشسته است، گفت: هنوز خیر. تلاش می‌کنیم معلمانی که در سن بازنشستگی هستند به همکاری خود برای تدریس ادامه دهند و به کسب رتبه ۳ نیازی نیست.

وی افزود: هر معلم بازنشسته‌ای که تمایل به ادامه همکاری داشته باشد و از عملکرد او رضایت وجود داشته باشد، می‌تواند به تدریس خود ادامه دهد و شرطی هم وجود ندارد. پیش از این سجاد صدیقی مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش در این رابطه گفته بود: سوال اساسی این است آیا هر معلم بازنشسته‌ای می‌تواند دعوت به همکاری شود یا اینکه داشتن برخی ملاک‌ها نیاز است. طبق مصوبه امسال شورای توسعه مدیریت سازمان اداری و استخدامی، برای ادامه همکاری معلمان بازنشسته کسب رتبه ۳ نیاز است.

وی افزوده بود: هم اکنون ملاک در اختیار برای بررسی معلمان بازنشسته، رتبه‌بندی است که صلاحیت حرفه‌ای آنها را سنجش می‌کند، اگر فردی با ۳۰ سال سابقه با تلاش و پیگیری توانسته رتبه قابل قبولی را احراز کند، شرایط دعوت به همکاری را دارد. البته برای بازنشستگان سال‌های قبلتر که مشمول رتبه بندی نبودند هنوز تصمیم گیری نشده است و احتمالاً ارزشیابی سال‌های گذشته آنها ملاک عمل باشد یا اینکه فرایندی را برای پالایش انتخاب کنند.

منبع: تسنیم

505735