طبیعت رشت یا دریای بندرانزلی

رشت به عنوان پایتخت استان گیلان، شهری با مردمانی مهمان نواز و طبیعتی بکر و زیبا به همراه کلی جای دیدنی و جذاب است ما در منطقه ای جنگلی قرار دارد. در شمال رشت اما، شهری هست با نام بندر انزلی که صفای خاص خودش را دارد، جاهای دیدنی در این شهر هست که در ایران خاص محسوب می شود مثل تالاب نیلوفر و از همه مهم تر، شهری ساحلی به شمار میرود که مزایای خودش را نسبت به شهر های جنگلی دارد. فرقی نمی کند به رشت می خواهید سفر کنید یا بندر انزلی، ما می خواهیم راهی را به شما معرفی کنیم که ارزان ترین و مطمئن ترین روش برای اجاره ویلا در این دو شهر است.
تصویر طبیعت رشت یا دریای بندرانزلی

به گزارش سایت خبری پرسون، رشت به عنوان پایتخت استان گیلان، شهری با مردمانی مهمان نواز و طبیعتی بکر و زیبا به همراه کلی جای دیدنی و جذاب است ما در منطقه ای جنگلی قرار دارد. در شمال رشت اما، شهری هست با نام بندر انزلی که صفای خاص خودش را دارد، جاهای دیدنی در این شهر هست که در ایران خاص محسوب می شود مثل تالاب نیلوفر و از همه مهم تر، شهری ساحلی به شمار میرود که مزایای خودش را نسبت به شهر های جنگلی دارد. فرقی نمی کند به رشت می خواهید سفر کنید یا بندر انزلی، ما می خواهیم راهی را به شما معرفی کنیم که ارزان ترین و مطمئن ترین روش برای اجاره ویلا در این دو شهر است.

ویلاهای لوکس اطراف رشت تا آپارتمان های مبله ارزان

رشت شاید محبوب ترین نباشد اما یکی از پرطرفدارترین و زیباترین شهرهای استان گیلان به شمار می رود. رشت کلی جای دیدنی دارد از بناهای تاریخی که در مرکز شهر واقع شده تا طبیعت بکر و جنگل های فوق العاده ای که در اطراف رشت قرار دارند. گردشگرانی که به رشت سفر می کنند، هدفشان طعم بی نظیر کباب های جهانگیر کبابی، ماهی های رستوران محرم با همراه سینی دورچینی که در کنار غذا سرو می شود و صد البته، طبیعت بکری است که در اطراف شهر قرار دارد است.

رشت چون مرکز استان گیلان محسوب می شود، شهری پرجمعیت است و به همین دلیل، اینجا کلی آپارتمان دارد و ویلاها بیشتر در اطراف شهر قراردارند از این رو، اگر می خواهید چند روزی به این شهر زیبا و سرسبز سفر کنید و تمایل به اجاره ویلا در رشت را دارید، باید قید مرکز شهر را بزنید و به مناطق اطراف شهر مراجعه کنید هرچند اطراف شهر رشت هم جذابیت های خودش را دارد بطور مثال شما در دل طبیعت هستید و بسته به نوع ویلایی که اجاره کردید، از ویو فوق العاده طبیعت ینز بهرمند شوید به علاوه اینکه شهر رشت در حالت عادی شهری مملو از ترافیک و شلوغ است چه برسد به روز های آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه و شما با اجاره ویلا در رشت، در اطراف شهر هستید و از ترافیک های مرکز شهر دور خواهید بود. در ضمن اگر تمایل به رزرو ویلا در رشت را دارید خوب است بدانید در رشت، ویلاها اکثر ویلاهایی بدون استخر هستند و از امکانات مطلوبی برخوردارند و در کنار آن ها، ویلاهای استخردار لوکس و با کلی امکانات و سرگرمی نیز ارائه شده.

در طرف مقابل، اگر برای اقامت نمی خواهید چندان هزینه کنید و می خواهید در خود رشت باشید تا به جاهای دیدنی و بخصوص رستوران های معروف شهر هم نزدیک باشید، اجاره آپارتمان مبله در رشت گزینه ای منطقی و اقتصادی است. برای اجاره آپارتمان مبله در رشت انواع و اقسام آپارتمان های مبله از اقامتگاه هایی که ارزان هستند و حداقل امکانات رفاهی را دارند تا آپارتمان های مبله لوکس و فوق العاده با استخر که در بلوار گلسار رشت قرار دارند ارائه شده و در سایت باباسفر می توانید با بهترین قیمت ها رزرو کنید و سفری آسوده خاطر را تجربه کنید.

رزرو آپارتمان مبله با ویو تالاب نیلوفر در انزلی

شاید رشت شهر محبوب و جذابی باشد اما بسیاری از مسافرانی که به رشت سفر می کنند، در واقع رشت یک شهر بین راهی برای آن ها است چون از طریق آن قرار است به شهر بندرانزلی برسند که در شمال رشت قرار دارد. بندرانزلی از زیباترین و خاص ترین شهر های استان گیلان محسوب می شود که در بخش ساحلی گیلان واقع شده و آنقدر این شهر زیبا و فوق العاده، بین گردشگران و طبیعت گردان محبوب است که برای اجاره ویلا در بندر انزلی، صد ها اقامتگاه از ارزان ترین سوئیت ها و آپارتمان های مبله گرفته تا لوکس ترین ویلا ها با استخرهای سرپوشیده و چهارفصل و دنیایی از امکانات و سرگرمی ارائه شده تا هرکسی برای اقامت در انزلی، با توجه به بودجه ای که دارد و امکانات مد نظر، بهترین اقامتگاه را رزرو کند.

انزلی شهر بزرگی است و در کنارش کلی جای دیدنی فوق العاده جذاب و دیدنی دارد از جمله پل غازیان، تالاب نیلوفر، ساحل های صخره ای موج شکن، مجموعه ساحلی مارینا کاسپین و کلی تفریحگاه و مناطق دیدنی دیگر که در کنار مردمانی مهمان نواز و تنوع بالای اقامتگاه ها، اینجا را به یکی از جذاب ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده. اما در خصوص اقامت، انزلی هم همانند رشت شهر پرجمعیتی محسوب می شود و بیشتر اقامتگاه هایی که در مرکز شهر ارائه شده آپارتمان های مبله هستند برای همین، اجاره آپارتمان مبله در بندر انزلی انتخابی خوش قیمت بوده و از طرفی، به تمام مناطق شهر نیز دسترسی خیلی خوبی خواهید داشت ولی از سوی دیگر، ویلاها در اطراف انزلی بیشتر ارائه شده اند مانند زیباکنار، کپورچال، سنگاچین، خز ویلا و غیره.

اگر برنامه سفر به یکی از دو شهر رشت یا بندر انزلی را دارید، با اینکه اقامتگاه های متنوعی در این دو شهر ارائه شده اما برای تعطیلاتی که در پیش رو هست، گردشگران بسیاری زودتر از بقیه بهترین اقامتگاه ها را رزرو می کنند. از طرفی، تنوع بالای اقامتگاه چه در زمینه آپارتمان های مبهل و چه در زمینه ویلا ها، گردشگران را دچار سردرگمی می کند لذا در وبسایت باباسفر، شما تنها به چند کلیک به آسانی بهترین ویلایی که مد نظر دارید را از یک ماه قبل رزرو خواهید کرد. همچنین در سایت باباسفر تمامی اقامتگاه هایی که در بندر انزلی، رشت و سراسر ایران ارائه شده همگی از بهترین قیمت ها برخوردار هستند و در کنارشان، با رزرو ویلا از سایت باباسفر از پشتیبانی 24 ساعته تا لحظه خروج از ویلا نیز برخوردار خواهید شد.

505236