نکاتی که در خرید جامدادی باید بدانید

یکی از کاربردی‌ترین لوازم تحریر در بازار نوشت‌افزار جامدادی است. این محصول در تمامی گروه‌های سنی مختلف از کودکان گرفته تا دانشجویان حتی در سن‌های بالاتر نیز به‌کار برده می‌شود. با استفاده از این محصول حمل مداد، پاکن، خودکار و مدادرنگی برای شما بسیار راحت خواهد بود و علاوه‌بر جابه‌جایی می‌توانید با به‌کاربردن آن به وسایل‌های خود نظم خاصی ببخشید و از گم‌شدن آنها جلوگیری کنید.
تصویر نکاتی که در خرید جامدادی باید بدانید

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه مقاله سعی داریم نکات مهم و مفیدی را درباره این محصول به شما ارائه دهیم تا هنگام خرید آن راهنمای خوبی برای شما باشد پس تا آخر مطلب با ما همراه باشید.

ویژگی‌های یک جامدادی خوب

ویژگی‌های یک محصول خوب و پسندیده به جنس آن بستگی دارد. اگر محصولی که انتخاب کرده‌اید جنس خوب و باکیفیتی داشته باشد، می‌توانید سال­ها از آن استفاده کنید. در غیر این­صورت مدت‌زمان زیادی طول نخواهد کشید که پاره شده و از کار می­افتد.

نوع زیپی که در انواع جا مدادی به‌کار برده می‌شود نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. برخی از آنها که بسیار بی‌کیفیت هستند با چند بار باز و بسته‌شدن خراب می‌شوند و درنهایت دیگر نمی‌توان از آن محصول استفاده کرد.

انواع جا مدادی از نظر نوع طراحی

امروزه جامدادی‌های زیبایی در انواع طرح و جنس و مخصوص گروه‌های سنی مختلف به­فروش می‌رسند. همین تنوع زیادی که در این محصولات وجود دارد، موجب شده خریداران کمی دچار سردرگمی شوند. این کالا‌ها از نظر طراحی و نوع دوخت در دسته‌بندی‌های مختلفی قرار می‌گیرند که شناختن آنها می‌تواند راهنمای مناسبی هنگام خرید برای شما باشد. در ادامه به انواع طراحی‌ این محصول می‌پردازیم:

کتابی آهنربایی

جامدادی کتابی آهنربایی همان‌طور که از اسم آن مشخص است، به حالت کتاب و به‌صورت تخت طراحی شده و به‌خاطر نوع طراحی‌اش می‌تواند خیلی راحت در کیف قرار بگیرد و بدون هیچ مشکلی جا‌به‌جا شود. این محصول در انواع مختلفی به‌صورت تک‌جیب یا چند‌جیب ساخته می‌شود و مورد استفاده دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

فانتزی

این محصول به‌صورت کاملا فانتزی طراحی شده و معمولا در آن ویژگی‌های ظاهری بیشتر به چشم می‌خورد. لازم به ذکر است این محصول در کنار زیبایی، طراحی مناسب و دوخت باکیفیتی دارد.

یکی از ویژگی‌هایی خوب این محصول این است که می‌تواند علاقه و شوق دانش‌آموز را برای درس­خواندن و نوشتن تکالیف بیشتر کند. پس شما می‌توانید با خرید جامدادی فانتزی دخترانه و پسرانه که در انواع طرح، رنگ و اندازه ساخته شده­اند نیز این علاقه را در آنها بیشتر کنید.

آکواریومی

این محصول به‌دلیل ویژگی‌های منحصر‌به‌فردش دارای علاقه‌مندان بسیاری است و حالتی شیشه‌ای دارد و حتی برخی از آنها به‌صورت 100 درصد از طلق‌های پارچه‌ای شفاف ساخته می‌شوند.

البته برخی دیگر هم با بدنه مات و جیب شفاف طراحی خواهند شد و به شما این امکان را می‌دهند که از بیرون تمام مداد، خودکار و مدادرنگی­های خود را مشاهده کنید.

همچنین می‌توان گفت طراحی این مدل­ها به نسبت طراحی‌های دیگر تقریبا جدید است که بسیاری از آنها با حالت هولوگرامی شکل خواهند گرفت.

پارچه‌ای

این محصول پارچه‌ای یکی از محبوب‌ترین طرح‌هایی است که در طی این چند سال به‌دلیل تنوع فراوانی که داشته طرفداران بسیاری پیدا کرده و جزء پرفروش‌ترین‌ محصولات حساب می‌شود.

همچنین لازم به ذکر است که به‌دلیل کیفیت خوب و جادار بودن آن و موجود در طرح‌های ساده و رنگ‌های مختلف نیز می‌توان آن را به‌عنوان یک جامدادی دانشجویی معرفی کرد.

اگر قصد خرید این کالا پارچه‌ای را دارید، بهتر است هنگام کثیف‌شدن به‌جای اینکه آن را با لباس‌شویی بشویید با دست و شامپو به­آرامی تمیز کنید. چراکه با فشار لباس‌شویی این امکان را دارد جا مدادی شما خراب شود.

کاربرد جامدادی

علاوه‌بر اینکه در خرید این محصول باید به کیفیت، رنگ و طرح توجه‌ ‌کنید، لازم است در نظر داشته باشید که این محصول را دقیقا برای چه چیزی می‌خواهید؟ و قصد جابه‌جایی چه چیزی را با آن دارید؟ در ادامه نکات مهمی را برایتان ذکر کردیم که می‌توانند راهنمای خوبی برای شما در خرید این محصول باشند:

  • لوازم تحریر دانش‌آموز: برای جا‌به‌جایی لوازم نوشت‌افزار دانش‌آموز، هیچ فرقی نمی‌کند که او چه نوع طرحی به‌کار ببرد.
  • لوازم طراحی: برای حمل لوازم طراحی که حجم بسیاری دارد بهتر است جامدادی بزرگ به‌کار ببرید.
  • لوازم مهندسی: محصولات زیپ‌دار که جیب‌های مختلف و زیادی برای جدا‌کردن لوازم دارند، مناسب‌ترین جا مدادی برای جا‌به‌جایی و مجزا‌کردن لوازم مهندسی هستند.

در خرید این کالا به چه استانداردهایی باید توجه کرد؟

استاندارد‌هایی که در خرید این محصول لازم است بدانید به شرح زیر است:

  • جنس و بدنه: این محصول در طرح‌های مختلفی موجود است، اما توصیه می‌شود به کیفیت آن نیز توجه کنید. سطح آن باید صاف باشد. به‌طوری که هیچ‌گونه آسیب یا خراشی روی پوست ایجاد نکند.
  • اندازه: با توجه به حجم وسایلی که در نظر دارید درون آن قرار دهید، محصول خود را انتخاب کنید. اندازه استاندارد برای یک جامدادی 12.5 تا 17.5 سانتی­متر و ارتفاع 5 تا 10 سانتی­متر است.
  • دارابودن جزئیات استاندارد: علاوه‌بر جنس یک محصول خوب باید چسب، دکمه، زیپ و دوختی که در آن به‌کار گرفته می‌شود، باکیفیت و مرغوب باشد.

سوالات متداول

در ادامه به سوالات متداولی که در رابطه با جا مدادی پرسیده شده پاسخ خواهیم داد.

آیا طراحی شیک و خاص این محصول تنها برای دختران موجود است؟

خیر. جامدادی پسرانه شیک که در انواع طرح و رنگ‌بندی خاص طراحی شده نیز موجود است و شما می‌توانید طبق علاقه‌مندی‌های خود طرح‌ مورد نظرتان را انتخاب کنید.

برای مثال محصولاتی که دارای رنگ آبی و تیره هستند و همچنین تم‌هایی مانند فوتبالیست‌ها، ماشین‌ها و ربات­ها را دارند، می‌توانند برای پسر‌ها بهترین انتخاب باشند.

برای حجم زیاد نوشت‌افزار چه نوع جامدادی توصیه می‌شود؟

اگر از آن دسته افراد هستید که می‌خواهید لوازم خود را همیشه با خود حمل کنید، جامدادی گابل بهترین گزینه برای شماست که باکیفیت، جادار و دارای 3 زیپ است و برای تمامی گروه‌های سنی و تمامی مقاطع از جمله دانش‌آموزان و دانشجویان مناسب خواهد بود.

جمع‌بندی

به طور کلی جامدادی ابزاری کاربردی است و سبب می‌شود لوازم خود را به آسانی هر کجا که بخواهید بدون هیچ مشکلی حمل کرده و همچنین از گم‌شدن آنها جلوگیری کنید. در این مقاله سعی کردیم تا شما را با انواع طرح‌های این محصول و نکاتی که لازم است در هنگام خرید بدانید آشنا کنیم تا بهترین محصول را در کیفیت مناسب و طرح مورد نظر خریداری کنید.

504087