کار وزیرِ ورزش رئیسی تمام است؟ / واکنش معاون رئیسی

با وجود تکذیبه‌های پشت سر هم وزارت ورزش و جوانان، ظاهرا کار حمید سجادی در این وزارتخانه تمام است.
تصویر کار وزیرِ ورزش رئیسی تمام است؟ / واکنش معاون رئیسی

به گزارش سایت خبری پرسون، از همان روزکه بالگرد حامل وزیر ورزش و هیات همراهش سقوط کرد شایعه تغییرات در راس ورزش قوت گرفت و حالا با توجه به اظهارات صریح برخی نمایندگان مجلس که البته برخی از آنها با تهدید هم همراه بوده، باید این اتفاق را قطعی بدانیم اما سوال مهم این است که چرا وزارت ورزش هربار در مواجهه این خبر دست به تکذیب می زند. از آنجایی که طی روزهای گذشته برخی رسانه ها خبر از استعفای سجادی داده بودند و چنین استعفایی تازگی ندارد، طبیعی است وزارت ورزش رویه تکذیب کردن های پشت سر هم را پیش بگیرد اما خود آنها نیز می دانند که تغییرات در راس ورزش قطعی است.

داستان استعفای حمید سجادی به ابتدای امسال بر می گردد و وی پس ازآن دیگر استعفایی جدید تقدیم رییس جمهور نکرده است اما فارغ از این بحث که او بار دیگر استعفا کند یا کند، باید کار او را دراین وزارتخانه تمام شده بدانیم و تنها موردی که هنوز نزد دولتی های محل بحث است به جانشین وی مرتبط می شود. با آنکه یک نام بیش از بقیه برای قبول این مسئولیت شنیده می شود اما هنوز جمع بندی نهایی صورت نگرفته است.

طبق آخرین اخبار، یک مدیر که سابقه مدیریت در یک باشگاه صنعتی را دارد اخیرا به لیست گزینه های جانشینی حمید سجادی اضافه شده است.

واکنش معاون رئیسی به شایعه برکناری وزیر ورزش

حسینی در واکنش به نکاتی که مجلسی‌ها درباره وزیر ورزش گفت: نمایندگان در اظهارنظر آزاد هستند و نظرات خودشان را مطرح می‌کنند اما تا الان موضوع خاصی که جدی باشد مطرح نشده است و فقط در حد گفت و گو و اظهارنظر است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده در مورد اصلاح قانون انتخابات تصمیم‌گیری می کنند و باید هر چه زودتر نهایی شود.

سیدمحمد حسینی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره اینکه آیا اصلاح قانون انتخابات مجلس به این انتخابات می‌رسد، عنوان کرد: این موضوع به این بستگی دارد که نمایندگان مجلس هفته آینده در این زمینه چه تصمیمی بگیرند؛ این مصوبه باید هر چه زودتر نهایی شود در غیراین صورت با مشکلاتی مواجه می‌شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در پاسخ به این سوال که قرار بود براساس قانون جدید از ۱۶ مرداد ثبت‌نام‌ها آغاز می‌شود، گفت: بله، این هفته باید ثبت‌نام‌ها انجام شود. کمیسیون کار خود را به اتمام رسانده و مجددا به صحن فرستاده است.

حسینی ادامه داد: مجلس هفته آینده در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه جلسه علنی دارد و امیدواریم این مصوبه نهایی شود لایحه‌ای را که دولت سیزدهم تهیه کرده از قبل هم بوده و این دولت آن را تکمیل کرده است که سیاست‌های کلی هم در آن لحاظ شود و بر مبنای سیاست‌های کلی است که رهبر انقلاب بر آن اهتمام داشتند.

معاون پارلمانی رییس جمهور درباره لایحه انتخابات نیز گفت: لایحه‌ای را که دولت سیزدهم تهیه کرده از قبل هم بوده و این دولت آن را با سیاست‌های کلی تکمیل کرده است.

وی در واکنش به نکاتی که مجلسی‌ها درباره وزیر ورزش گفت: نمایندگان در اظهارنظر آزاد هستند و نظرات خودشان را مطرح می‌کنند اما تا الان موضوع خاصی که جدی باشد مطرح نشده است و فقط در حد گفت و گو و اظهارنظر است.

اطلاعات آنلاین و ایرنا

503971