فراخوان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی منتشر شد

فراخوان دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی پاییز امسال به میزبانی استان قزوین و دبیری علیرضا تابش برگزار می‌شود.
تصویر فراخوان جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی منتشر شد

به گزارش سایت خبری پرسون به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی، دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی توسط معاونت میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با مشارکت و میزبانی استانداری قزوین برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره در بخش‌های رادیویی و تلویزیونی، سینمایی، هنرهای رایانه‌ای ترکیبی، هنرهای اجرایی و نمایشی و همچنین کتاب و تولیدات مکتوب منتشرشده است و آثاری را شامل می‌شود که از ابتدای سال ١۴٠٠ تا مهر ١۴٠٢ تولید شده و در دوره نخست جشنواره شرکت نکرده باشند.

علیرضا تابش، دبیر دومین دوره جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی است و دبیرخانه جشنواره در مجموعه فرهنگی‌تاریخی نیاوران قرار دارد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای www.ch-festival.mcth.ir مراجعه کنند یا با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۲۹۰۶۸۳ تماس بگیرند.

دومین دوره جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث فرهنگی ۲۸ آبان تا ۳ آذر ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و مهلت ارسال آثار ۳۰ تیر تا ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ است.

منبع: مهر

503941