ریپل از بیت کوین پیشی گرفت!

در یک تحول قابل‌توجه در بازار ارزهای دیجیتال، رمزارز ریپل 21 درصد از کل حجم معاملات را به خود اختصاص داده و از این لحاظ، از بیت کوین پیشی گرفته است. این دستاورد پس از پیروزی ریپل در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در یک نبرد حقوقی طولانی‌مدت به دست آمد.
تصویر ریپل از بیت کوین پیشی گرفت!

به گزارش سایت خبری پرسون، جامعه ریپل احساس مثبتی را تجربه می‌کند؛ زیرا به نظر می‌رسد که دعوی حقوقی در حال نزدیک شدن به پایان خود است. بر اساس داده‌های موجود، حجم معاملات ریپل شاهد افزایش قابل‌توجهی بوده و تنها در چهار روز به 25 میلیارد دلار رسیده است. قابل ذکر است، در 13 ژوئیه، ریپل بالاترین حجم خود را در 18 ماه گذشته ثبت کرد و حجم معاملات آن از 10 میلیارد دلار عبور کرد.

طبق گزارش‌ها، ریپل در ماه گذشته 21 درصد از سهم بازار ارزهای دیجیتال از لحاظ حجم معاملات را به خود اختصاص داده است، در حالی سهم که بیت کوین 20 درصد است. پس از آن، اتریوم با سهم ۸ درصدی در جایگاه بعدی قرار داشت، در حالی که آلت کوین‌های باقی‌مانده در مجموع 51 درصد از حجم معاملات ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دادند.

تاثیر موفقیت اخیر ریپل را می‌توان در ارزش بازار آن نیز مشاهده کرد. پس از پیروزی حقوقی در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، ریپل به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار تبدیل شده است. علاوه بر این، صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال مانند کراکن، کوین بیس، و Binance.US مجدد ریپل را فهرست کرده‌اند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که ریپل همچنان با موانع قانونی احتمالی در آینده مواجه است.

ادعاهایی مبنی بر اینکه ممکن است این شرکت با فروش توکن‌هایی به ارزش 728.9 میلیون دلار به سرمایه‌گذاران نهادی، قانون اوراق بهادار فدرال را نقض کرده باشد، وجود دارد. این نبردهای حقوقی ممکن است چالش‌هایی را برای ریپل ایجاد کنند؛ حتی اگر حجم معاملات و ارزش بازار این ارز دیجیتال افزایش یابد.

منبع: رمزارز نیوز

503828