مجمع مشورتی نظام مسائل استان، بازوی مدیران، در تشخیص به هنگام برای حل مسائل

معاون امنیتی و سیاسی استاندار قزوین عنوان کرد؛ مجمع مشورتی نظام مسائل استان، این حرکت مردمی و ارزشمند، می‌تواند بازوی خوبی برای مدیران، در تشخیص به هنگام و عمل به اندازه، برای حل مسائل باشد.
تصویر مجمع مشورتی نظام مسائل استان، بازوی مدیران، در تشخیص به هنگام برای حل مسائل

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس کاظمی، معاون امنیتی و سیاسی استاندار قزوین، در گفتگو با حسین رستمی، دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان، گفت: مجمع مشورتی نظام مسائل استان، این حرکت مردمی و ارزشمند را، باید به جهت تبیین و معرفی اهدافش، بیشتر وقت بگذارید و معرفی کنید، هم در بخش‌های حاکمیتی و هم در بخش‌های مردمی. شما می‌توانید بازوی خوبی برای مدیران در تشخیص به هنگام و عمل به اندازه برای حل مسائل باشید.

عباس کاظمی بیان کرد: امروز شاید هم یکی از نقاط خلائی که وجود دارد، همین معناست، که نظام اولویت بندی یک مدیر به هم می‌ریزد و می‌رود سراغ موضوعات غیر اولویت‌دار و مسائلی که اساسا" خیلی صرف هزینه و وقت منطقی ندارد.

وی توضیح داد: اگر یک مجموعه‌ای بتواند مثل یک آیینه‌ای نظام مسائل استان را، که از اسم آن پیداست؛ شما یک نظمی بین مسائل می‌دهید، مسائل هم مشخص است که در واقع موضوعاتی هستند که راه حل دارند و مسئله هستند و مشکل نیستند؛ از این جهت به نظر می‌رسد خیلی می‌توانید کارهای بزرگ و موثری انجام دهید به شرطی که این تعامل و رفت و آمد هم با مدیران و هم با بدنه مردم در این مجمع شما به وجود بیاید.

این مسئول بیان کرد: اگر این اتفاق بیفتد، می‌توانید نقش آفرینی مهمی را در اصلاح حوزه‌های مختلف حکمرانی به عهده بگیرید. تصورم این است، اگر مدیران هم یک چنین ظرفیتی را از شما ببینند؛ که می‌توانید مسائل اصلی مردم را، به سرعت و سهولت در اختیار آنها بگذارید، استقبال خواهند کرد.

کاظمی اظهار کرد: طبعاً این ویژگی‌ها را اگر کار شما نداشته باشد نمی‌توانید قدمی بردارید و اقدامی را رقم بزنید. این ویژگی‌ها مهم هستند و باید به آنها بپردازید.

وی گفت: در تشخیص نظام مسائل، رویکردتان سیاسی نباشد. گاهی اوقات رویکرد سیاسی سبب می‌شود برخی مسائل را کمرنگ یا پررنگ ببینیم. شما باید به عدالت رفتار کنید و با واقعیت‌های میدان و نه به صرفه و صلاح صاحبان قدرت خودتان را تنظیم کنید.

عباس کاظمی این‌طور ادامه داد: اگر رعایت کنید، حتم دارم که ان‌شاالله در آینده بتوانید، این جایگاه را در استان پیدا کنید و تبدیل بشوید به یک آینه‌ی تمام‌نمایی که مدیران می‌توانند مسائل و موضوعاتی را که باید به آنها بپردازند و نسبت به آنها طرح و برنامه ارائه کنند از فرصتی که شما برای آنها فراهم کرده‌اید بهره‌مند بشوند.

در خاتمه این دیدار، معاون امنیتی و سیاسی استاندار قزوین گفت: امیدوارم این اتفاق برای شما بیفتد و چنین جایگاهی را در آینده از مجمع نظام مسائل استان شاهد باشیم.

خبرنگار: حسین رستمی

502774