محصولات هلو پاسخی به نیاز اصناف در حوزه فناوری‌های نوین

هلو برای رفع دغدغه استارتاپ‌‌ها درحوزه مالیاتی راهکار ارایه داده است.

تصویر محصولات هلو پاسخی به نیاز اصناف در حوزه فناوری‌های نوین

به گزارش سایت خبری پرسون، حمیدرضا صدیقیان راد، مدیر عامل گروه فناوری اطلاعات هلو در نشست خبری در محل بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ با اشاره به توسعه کسب و کارها با استفاده از فناوری‌های نوین به معرفی محصولات حسابداری هلو با نام Apex پرداخت و گفت: محصولات این شرکت برای اصناف خاص با عنوان محصولات حسابداری Apex تولید شده و محصولات، تخصصی و متناسب با هر شغل و صنف ارایه می‌شوند. بعد از نیازسنجی نوع کسب و کار و تلاش برای پاسخ به نیازهای حسابداری آنها، محصولات هلو برای شرکت‌های مختلف اعم از بازرگانی، تولیدی و پیمانکاری طراحی و اجرا شده است.

او افزود: محصولات هلو تنها برای ارایه خدمات به کسب و کارهای کوچک نیست و در حال تولید محصول مناسب برای کسب و کارهای بزرگ است. هلو برای کسب و کارهای الکترونیک و دیجیتال، غذا و رستوران، مد و پوشاک، خدمات وسایل نقلیه، خدمات ساختمانی و املاک ارایه محصولات اختصاصی ارائه داده است.

صدیقیان راد عنوان کرد: محصولات هلو از نظر ریالی برای شرکت ها از مبلغ 200 هزار تومان تا 2 میلیارد تومان، متناسب با نیاز مشتریان طراحی شده است.

صدیقیان ادامه داد: نیازهای مختلف استارتاپ‌ها و جامعه حسابداران استارتاپ‌ها هم مورد توجه ما بوده است. هلو نیاز استارتاپ‌‌ها حتی در قانون جدید مودیان مالیاتی را هم درنظر گرفته است و برای آن راهکار ارایه داده است.

ابوالفضل میعادیان، قائم مقام مدیر عامل در سخنانی، به تقسیم بندی هزینه های کسب و کار در کشورهای دیگر پرداخت و تصریح کرد: برخی کسب و کارها با افزایش چالش‌های اقتصادی مثل رکود یا تورم وارد مسیر هزینه و استفاده بیشتر از فناوری‌های نوآورانه می‌شوند.

میعادیان افزود: راهکارهای آی‌تی محور، سرعت را افزایش و هزینه را کاهش می‌دهند. هرچند در کشورهای توسعه نیافته به سمت مدیریت و کاهش هزینه پیش می‌روند وهزینه های فناوری و آی‌تی را کاهش می‌دهند.

قائم مقام هلو با اشاره به کرونا و اثرات آن گفت: پیش از کرونا ما در ایران هم این ساختار را پیش می‌بردیم، اما کرونا منجر به تغییر ساختار و تمرکز روند کاری کسب و کارها در حوزه آی‌تی شد. این جهش و پرش در تغییر رویکرد در اصناف هم مورد توجه قرار گرفته است و در همین راستا برای پاسخ به این نیازها، سعی در تولید و عرضه محصولات آی‌تی محور کرده‌ایم.

491278