فدراسیون چوگان بدون حساب و کتاب؟

دبیر فدراسیون چوگان شرکت توسعه و تجهیز را علت عدم رسیدگی به صورت‌های مالی این فدراسیون می‌داند.
تصویر فدراسیون چوگان بدون حساب و کتاب؟

به گزارش سایت خبری پرسون، عبدالله موذن زاده، در مورد حضور سرپرست جدید فدراسیون چوگان و اینکه برنامه‌های این فدراسیون تغییر می‌کند یا خیر، گفت: تغییری نخواهیم داشت، فدراسیون یک سری برنامه‌های روتین دارد و با همان روال قبل پیش می‌رود.

وی در مورد اینکه مجمع انتخاباتی فدراسیون چه زمانی برگزار خواهد شد، گفت: برگزاری مجمع یک سری تمهیدات و مقدماتی دارد و ما طبق اساسنامه و زیر نظر وزارت ورزش مرحله به مرحله پیش می‌رویم. مجمع فوق العاده را برگزار کردیم و تاریخ برگزاری انتخابات کمیسیون ها را هم مشخص خواهیم کرد.

دبیر فدراسیون چوگان در مورد اینکه به نظر می‌رسد چند ماهی طول خواهد کشید، گفت: بله یک روال قانونی دارد و زمان بر است. ثبت نام نامزدها و تایید صلاحیت آنها هم قطعا مدتی طول می‌کشد.

موذن زاده در مورد اینکه حدود 3 سال است به صورت‌های مالی این فدراسیون رسیدگی نشده است، عنوان کرد: ماجرا این است که مجموعه شهدا 2 سال است که در اختیار شرکت توسعه و تجهیز بوده و بخشی از مستندات و دفاتر ما هم در اختیار این شرکت است و هنوز مسترد نشده است. از این رو هر حسابرسی هم که می‌آید زیر بار نمی‌رود، چون سر در گم است و همه اسناد در اختیارش نیست.

وی ادامه داد: پیش از این مجموعه در اختیار فدراسیون بود و الان در اختیار شرکت توسعه است و تا زمانی هم که مدارک مالی نداشته باشید، هر حسابرسی هم بیاید به مشکل می‌خورید.

دبیر فدراسیون چوگان در مورد اینکه چرا در این مدت پیگیری نکردید که اسناد را دریافت کنید، عنوان کرد: اقداماتی صورت گرفته اما زمانبر شده است. ما امیدواریم که طی چند ماه آینده و نهایت پاییز تکلیف مشخص و مجمع عمومی هم برگزار شود.

منبع: فارس

490986