مازندران میزبان مسابقات هندبال ساحلی استانهای شمالی کشور شد

رئیس هیئت هندبال مازندران، از برگزاری مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نونهالان باشگاه ها و دسته‌های آزاد کشور در منطقه استانهای شمالی به میزبانی این استان در هفته نخست تیرماه خبر داد.
تصویر مازندران میزبان مسابقات هندبال ساحلی استانهای شمالی کشور شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی معصومی گفت: این مسابقات روزهای ۴ تا ۶ تیرماه در ساحل شهرداری نور و در دو نوبت صبح وعصر برگزار خواهد شد.

وی افزود: تاکنون ۸ تیم برای شرکت درمسابقات هندبال ساحلی نونهالان استانهای شمالی کشور در شهرستان نور اعلام آمادگی کردند که در نهایت تا پیش از برگزاری مسابقات و قرعه کشی شرایط برگزار مسابقات مشخص خواهد شد.

رئیس هیات هندبال مازندران اضافه کرد: مسابقات در دو گروه و به صورت دوره ای برگزار خواهد شد و تیم های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه نهایی و نهایی منطقه شمال کشور صعود خواهند کرد.

معصومی با اشاره به اینکه با تصمیم فدراسیون هندبال و به علت مسافت زیاد استانها، برگزاری مسابقات در دو منطقه شمال وجنوب برگزار می شود، تصریح کرد: در نهایت دو تیم برتر منطقه شمال و دو منطقه جنوب در مرحله نهایی این مسابقات با هم رقابت می‌کنند تا درنهایت تکلیف تیم قهرمانی نیز مشخص شود.

وی یادآور کرد: هنوز از سوی فدراسیون هندبال زمان ومکان دقیق مسابقات مرحله نهایی هندبال ساحلی نوجوانان کشور مشخص نشده اند پس از صعود تیم های منطقه شمال و جنوب اعلام خواهد شد.

مازندران به لحاظ برخورداری از ساحل، یکی از قطب های اصلی ورزش هندبال ساحلی محسوب می شود.

منبع: ایسنا

490659