شیبا با شیرهای لندن همراه می‌شود!


شیبا اینو (SHIB)، بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سایر ارزهای دیجیتال که توسط BitPay، شرکت فعال در زمینه پرداخت رمزارزی، پشتیبانی می‌شوند، به‌عنوان روش پرداخت برای کالاهای باشگاه حرفه‌ای بسکتبال London Lions مورد پذیرش قرار گرفتند. کاربران اکنون می‌توانند با ارزهای دیجیتال خود در بازار London Lions خرید کنند و از آنها به عنوان روش پرداخت استفاده کنند.
تصویر شیبا با شیرهای لندن همراه می‌شود!

به گزارش سایت خبری پرسون، شیرهای لندن، یکی از بزرگ‌ترین تیم‌های بسکتبال اروپا است که با پلتفرم ارزهای دیجیتال BitPay همکاری کرده است تا طرفداران این تیم بتوانند از طریق ارزهای دیجیتال کالا و بلیط بخرند. BitPay در یک توییت اعلام کرد که کالاهای باشگاهی مانند پیراهن و لوازم جانبی را می‌توان با استفاده از رمزارز خریداری کرد.

علاوه بر شیبااینو، بیت کوین و اتریوم، BitPay از ارزهای دیجیتال دیگری مانند بیت کوین کش (BCH)، وارپ بیت کوین (WBTC)، لایت کوین (LTC)، دوج کوین (DOGE)، یورو کوین (EUROC) و استیبل کوین‌های USD پشتیبانی می‌کند.

پرداخت‌های رمزارزی در سراسر جهان در حال گسترش است. همان‎طور که گزارش شده است، Binance Pay اعلام کرد که با شرکت Lyzi همکاری می‌کند تا پرداخت‌های رمزارزی در اروپا را توسعه دهد. این همکاری باعث خواهد شد که شیبا اینو، بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال که توسط Binance Pay پشتیبانی می‌شوند، در 440 فروشگاه در فرانسه و 330 فروشگاه دیگر در سراسر اروپا به عنوان روش پرداخت قابل استفاده باشند.

منبع: رمزارز نیوز

490021