سوم خرداد نماد قدرت الهی است

روز سوّم خرداد از روزهایی است که در تاریخ کشور ما و در تاریخ انقلاب اسلامی عزیز ایران این روز می درخشد. روز سوّم خرداد نماد است؛ نماد پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی است.‌»
تصویر سوم خرداد نماد قدرت الهی است

به گزارش سایت خبری پرسون، ناصر عزیزی از تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ستاد و پشتیبانی مرکز نیروی پدافند هوایی آجا در یادداشتی به مناسبت سوم خرداد ماه نوشت:

روز سوّم خرداد نماد است؛ نماد پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی است. آزادسازی خرمشهر یکی از پیروزی‌های بزرگ دفاع مقدس بود که در تاریخ سوم خرداد ۱۳۶۰ توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از دست رژیم بعث عراق صورت گرفت. این پیروزی بزرگ نشان داد که مردم و نیروهای مسلح ایران با شجاعت و ایمان خود، توانستند به دفاع از کشور و حفظ حرمت و استقلال آن ادامه دهند.

آزادسازی خرمشهر، دستاوردی بزرگ برای مردم ایران بود که نشان داد قدرت و ایمان مردم ایران در حفظ استقلال و سربلندی کشورشان را به خوبی می‌توان دید. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)در رابطه با اهمیت فتح و آزاد سازی سازی خرمشهر می فرمایند: «روز سوّم خرداد از روزهای فراموش شدنی نیست . روز سوّم خرداد از روزهایی است که در تاریخ کشور ما و در تاریخ انقلاب اسلامی عزیز ایران این روز می درخشد. روز سوّم خرداد نماد است؛ نماد پیروزی حق بر باطل و نماد قدرت الهی است.‌»

این پیروزی نشان می‌دهد که هیچگاه نباید به ایمان و قدرت مردم و نیروهای مسلح آنها در دفاع از کشور شک داشت و باید همواره در مسیر تحقق اهداف ملی، همدلی و همکاری بیشتری داشت.

پاسداشت روز آزادسازی خرمشهر، به ما یادآوری می‌کند که باید همیشه به استقلال و سربلندی کشورمان اهمیت بدهیم و در راه تحقق آن، با ایمان، شجاعت و همدلی، پیش برویم.

با توجه به اینکه مردم ایران در دفاع از کشور خود همواره شجاعت و ایمان بالایی داشته‌اند، باید در راه تحقق اهداف ملی به همین شیوه ادامه دهیم و به خودمان و دیگران نشان دهیم که مردم ایران با همدلی و همکاری می‌توانند به تحقق اهداف ملی برسند.

روز مقاومت، ایثار و پیروزی نشان دهنده این است که مردم ایران با همدلی و همکاری، می‌توانند به تحقق اهداف ملی برسند. این روز، فرصتی است برای یادآوری اینکه ایمان، شجاعت و ایثار، نیرویی است که مردم ایران را در مقابل تمامی تهدیدها و چالش‌ها، پایدار نگه می‌دارد. به یاد شهیدان آزادسازی خرمشهر، شهدای ایمان،ایثار و پیروزی باید به خودمان قول دهیم، که با همدلی و همکاری، در راه تحقق اهداف ملی قدم برداریم. باید در کنار هم، با ایمان، شجاعت و همدلی، به تحقق آرمان‌هایی که شهیدان آزادسازی خرمشهر برای آنها جان دادند، تلاش کنیم.

در این راستا تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی ستاد و پشتیبانی مرکز نیروی پدافند آجا این روز را به تمامی رزمندگان،جانبازان،آزادگان ، تمامی خانواده های شهدا معزز و مردم همیشه سرافراز جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض نموده و امید است با شجاعت و پایبندی به آرمان های انقلاب اسلامی و با نیروی ایمان ، ایثار و رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جمهوری اسلامی ایران رادر مقابله با تمامی تهدیدها و چالش ها محفوظ نگه دارند.

486582