پلمپ چند باشگاه ورزشی در اسدآباد

رییس اداره ورزش و جوانان اسدآباد گفت: در راستای اجرای طرح نظارت و بازرسی این اداره، چهار باشگاه ورزشی فاقد مجوز در این شهرستان پلمب شد.
تصویر پلمپ چند باشگاه ورزشی در اسدآباد

به گزارش سایت خبری پرسون، مهدی صمدپناهی روز شنبه داشت: نداشتن مجوز فعالیت یکی از تخلف‌های مهم در عرصه باشگاه داری ورزشی است و برهمین اساس طی یک هفته گذشته سه باشگاه بدنسازی و یک باشگاه بیلیارد در این شهرستان پلمپ شدند.

وی اضافه کرد: باشگاه‌های ورزشی نباید بدون برخورداری از مجوز نسبت به ارایه خدمات به ورزشکاران اقدام کنند و مسوولیت هرگونه اتفاق برعهده باشگاه متخلف است.

صمدپناهی افزود: تذکر لازم به باشگاه‌هایی که فاقد مجوز هستند، داده شده و بی‌توجهی به آن منجر به پلمپ و تعطیلی فعالیت‌ها تا زمان اخذ مجوز خواهد شد.

رییس اداره ورزش اسدآباد خاطرنشان کرد: برای اخذ مجوزهای قانونی مسیر را برای متقاضیان هموار ساخته‌ایم ضمن اینکه تمامی باشگاه‌ها ملزم به رعایت سانس تمرینی برنامه ریزی شده برای آقایا و بانوان براساس مجوز صادره هستند.

وی ادامه داد: سالن دستگاه ورزش ترویج و جذب ورزشکاران در محیط‌های سالم در راستای سلامت و تندرستی است منتهی باید در چارچوب قانون و اخذ مجوزهای لازم باشد.

وی افزود: باشگاه‌های تعطیل شده هرچه سریعتر برای رفع پلمپ اقدام به دریافت مجوز کنند و اداره ورزش شهرستان آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.

صمدپناهی با تاکید بر اینکه همه باید تابع قانون باشند، یادآور شد: اسدآباد از شهرستان‌های فعال در رشته‌های مختلف ورزشی است و باشگاه‌ها به عنوان بازوان توانمند توسعه و ترویج ورزش، باید در مسیر قانونی به این مهم توجه داشته باشند.

هم اکنون بیش از پنج هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان اسدآباد فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

485154