پیام فراجا به مناسبت روز کارگر

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی اول ماه می، روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.

تصویر پیام فراجا به مناسبت روز کارگر

به گزارش سایت خبری پرسون، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به مناسبت اول می، روز جهانی کار و کارگر پیامی صادر کرد که متن کامل آن به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فراجا در ادامه آمده است:‌

«در سالی که از سوی مقام معظم رهبری، "مهار تورم؛ رشد تولید" نامیده شده، نقش کارگران، این قشر زحمت کش جامعه، بیش از پیش نمایان می‌شود. کارگران، زیربنای توسعه و پیشرفت و پایه‌های اقتصاد هر جامعه‌ای هستند و از توان دستان و مهارت آنهاست که چرخ‌های تولید جامعه می‌چرخد و رگه‌های حیات آن امتداد می یابند.

شکوه کار و تکاپو در نام "کارگر" نهفته است و غیرممکن هاست که با همت آنها ممکن می‌شود.

خودکفایی و استقلال از شاخه های پرثمر درخت تلاش مخلصانه و مجاهدانه کارگر است که یک جامعه را از وابستگی نجات می‌دهد و با افتخار از پس تحریم‌های سنگین دشمنان، سر بلند می‌کند و چنین می شود که کارگر جایگاهی رفیع نزد پروردگار یکتا پیدا می‌کند و عرق جبین او را خداوند پاس‌می دارد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر به تمام زحمت کشان عرصه تولید و خدمت، کارگران را مجاهدان عرصه استقلال، توسعه و آبادانی کشور دانسته و از درگاه خداوند متعال برای آنان سلامتی و توفیق مسئلت دارد و چون گذشته تلاش خواهد کرد با تمام توان در توسعه امنیت کشور نقش خود را ایفا کرده و سهمی در رشد و رونق تولید و خودکفایی میهن اسلامی مان داشته باشد.»

483233