بارندگی‌های سیلابی در بلوچستان/ راه 41 روستا مسدود شد

محسن حیدری با اشاره به تداوم بارش در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ارتفاع بارش در «آبگاه» از توابع شهرستان نیکشهر امروز به 42 میلیمتر رسید.
تصویر بارندگی‌های سیلابی در بلوچستان/ راه 41 روستا مسدود شد

به گزارش سایت خبری پرسون، مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارتفاع بارش در آبگاه از توابع نیکشهر به ۴۲ میلیمتر رسید.

محسن حیدری با اشاره به تداوم بارش در منطقه بلوچستان واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: ارتفاع بارش در «آبگاه» از توابع شهرستان نیکشهر امروز به 42 میلیمتر رسید.

وی افزود: امروز از ایستگاه فرودگاه زاهدان 3.4، نصرت آباد 3.7، راسک 14، تمندان 19، آشار 11 و رحمان آباد ایرندگان 17میلیمتر گزارش باران داشته ایم.

مدیرکل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان گفت: از دوشنبه تا چهارشنبه در ارتفاعات شرقی استان تداوم رخداد رگبار و رعدوبرق، تندبادهای شدید لحظه‌ای احتمال خیزش گردوخاک و بارش تگرگ به همراه برخورد صاعقه به ویژه برای مناطق مرتفع پیش‌بینی می‌شود.

وی بیان کرد: توصیه می‌شود مردم تا پایان فعالیت این سامانه جوی از رفتن به ارتفاعات و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

منبع: تسنیم

483107