قیمت روز سیم خاردار، توری پرسی و توری مرغی

برای آشنایی بیشتر با انواع سیم خاردار، توری پرسی و توری مرغی و قیمت دقیق آنها در ادامه با ما همراه باشید . به نوعی سیم مفتول توری پرسی گفته می‌شود که شما در اشکال مختلف مانند خانه های مربع و مستطیل شکل آن را مشاهده می کنید. معمولاً شکل های این چنینی برای جوش دادن و پرس کردن مورد استفاده قرار می گیرند. جنس توری های پرسی برنج، آلومینیوم، فولاد و یا مس است.
تصویر قیمت روز سیم خاردار، توری پرسی و توری مرغی

به گزارش سایت خبری پرسون، برای آشنایی بیشتر با انواع سیم خاردار، توری پرسی و توری مرغی و قیمت دقیق آنها در ادامه با ما همراه باشید . به نوعی سیم مفتول توری پرسی گفته می‌شود که شما در اشکال مختلف مانند خانه های مربع و مستطیل شکل آن را مشاهده می کنید. معمولاً شکل های این چنینی برای جوش دادن و پرس کردن مورد استفاده قرار می گیرند. جنس توری های پرسی برنج، آلومینیوم، فولاد و یا مس است.

قیمت توری پرسی

توری پرسی، یکی از محصولات مفتولی است که کاربردهای زیادی دارد. این محصول ، گاهی با نام فنس پرسی و همچنین توری مشبک نیز شناخته می‌شود. این نوع توری، دارای چشمه‌های مربعی و مستطیلی‌شکل است و از این جهت، ظاهری شبیه به تورهای جوشی دارد. محل تلاقی مفتول‌های مورد استفاده در این نوع توری به این صورت است که تار و پودها به هم بافته‌ شده‌اند. نوع بافت این محصول به گونه‌ای است که باعث استحکام و ثبات زیاد و در عین حال، انعطاف‌پذیری توری می‌شود .

همان‌طور که اشاره کردیم، توری پرسی، نوعی توری فلزی است که در صنایع مختلف، کاربردهای زیادی دارد. این نوع توری، معمولاً از جنس‌های مختلفی مانند فلز، آهن یا به صورت گالوانیزه ساخته می‌شود. این فلزها در هم تنیده و یک شبکه‌ی توری را تشکیل می‌دهند که کاربردهای مختلفی دارد .

از مهم‌ترین ویژگی توری پرسی می‌توان به این نکته اشاره کرد که مقاومت بالایی در برابر ضربه، فشار، سرما و گرمای زیاد دارد . سایز و اندازه‌ی مفتول‌های مورد استفاده در توری پرسی، از 2 تا 6 میلی‌متر متغیر است و از لحاظ شکل ظاهری، منعطف و دارای سطح صاف هستند .

از دیگر ویژگی‌های توری پرسی این است که حداکثر گردش هوا را فراهم می‌کند و در زمان آتش‌سوزی، جریان شیلنگ آب را به هم نمی‌زند؛ از این رو، گزینه‌ی مناسبی برای ایمن‌سازی اماکن است. توری پرسی به دلیل طرح‌های متنوعی که دارد، در هنر معماری قابل استفاده است . برای استعلام قیمت دقیق توری پرسی می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید : ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

فرآیند تولید توری پرسی

برای ساخت توری پرسی ابتدا لازم است فولاد را در دمای ۴۵۰ درجه حرارت دهند و پس از آن ماده مذکور را تحت فشار قرار دهند تا به صورت مفتول دربیاید. در همین مرحله مفتول‌ها را به صورت دنده‌ای و یا سینوسی شکل می‌دهند. پس از این که مفتول‌ها آماده شدند، آن‌ها را به عنوان تار و پود درون دستگاه قرار می‌دهند تا توری بافته شود. روش بافت نیز به این صورت است که یک رشته مفتول عرضی در بین مفتول‌های طولی قرار می‌گیرد و سپس با استفاده از پرس، این رشته‌های طولی و عرضی در هم بافته می‌شوند. به دلیل استفاده از پرس در ساخت توری پرسی، ظاهر این توری از دیگر توری‌های فلزی زیباتر است، زیرا در محل تقاطع رشته‌های طولی و عرضی جوشی دیده نمی‌شود که موجب از بین بردن ظاهر توری فلزی شود .

قیمت سیم خاردار

در سراسر جهان برای ساختن حصارهای ارزان قیمت و برای محافظت از اموال، از سیم خاردار در بالای دیوار استفاده می شود. جنس سیم خاردار عموما فولاد است. هر فرد یا حیوانی که سعی می کند از سیم خاردار عبور کند، می تواند صدمات احتمالی ایجاد کند. نصب سیم خاردار در فضای مورد نظر باید همراه تجربه و مهارت باشد تا خسارت وارد نکند .

سیم خاردار فولادی ماده اولیه برای تولید حصار است. از یک مفتول فلزی با برجستگی ریز که در فاصله های منظم قرار گرفته اند تشکیل می شود. کابل معمولا شامل دو سیم است که در اطراف یکدیگر پیچ خورده اند. این کار برای افزایش استحکام و همچنین انقباض و انبساط دما با تغییرات دما و بدون شکستگی است. نقاط تیز، که خار نامیده می شود، معمولا شامل قطعات کوتاه سیم است که در اطراف یک یا هر دو مفتول پیچ خورده است . برای استعلام قیمت دقیق سیم خاردار می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید .

سیم خاردار حلقوی

سیم خاردار حلقوی، یکی از معروف ترین نوع سیم خاردار میباشد که حدودا قطر این نوع سیم خاردار، حدود ۲ و نیم میلیمتر میباشد.از این نوع سیم خاردار ها در دور تا دور مراکز نظامی و پادگان ها کشیده شده است. برای تولید سیم خاردار حلقوی، از فنر و فولاد سخت گالوانیزه استفاده میشود که مقاومت کششی آن را افزایش میدهد. سیم خاردار حلقوی، به صورت مستقل و جداگانه مورد استفاده قرار میگیرد. هم میتوان سیم خاردار حلقوی روی فنس اجرا شود. کیفیت سیم خاردار حلقوی بهتر از سیم خاردار خطی میباشد.

سیم خاردار خطی

سیم خاردارخطی با سیم خاردار حلقوی از لحاظ ظاهری و کاربرد متفاوت میباشد. سیم خاردار خطی عموما برای مناطقی مثل باغ، ساختمان های نیمه کاره و زمین های کشاورزی مورد استفاده قرار میگیرد. سیم خاردار خطی روی دیوار تعبیه میشود و جنس این نوع سیم خاردار از گالوانیزه گرم میباشد. این نوع سیم خاردار، فاصله ی بسیار کمی از یکدیگر دارد.

قیمت روز توری مرغی

توری مرغی ، نوعی توری شبیه توری فرنگی است که بافتی بسیار ظریف، منظم و دقیق دارد. این نوع محصول دارای سوراخ های منظم شش ضلعی است که به آن ها چشمه می گویند. مفتولی که این محصول از آن تهیه می شود، معمولا بین ۰.۴ تا ۰.۷ میلی متر ضخامت دارد.

لازم به ذکر است، این محصول از مفتول گالوانیزه تهیه می شود و در دو نوع گالوانیزه گرم یا سرد مورد استفاده قرار می گیرد. توری های تولید شده در ایران اکثراً از فلز گالوانیزه گرم و توری های تولید خارج از ایران از فلز گالوانیزه سرد است که معمولاً از کشور چین تهیه می شوند.

482786