بهترین برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید

برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید قطعا می تواند یکی از راه های عالی برای پیشرفت در این مسیر باشد.
تصویر بهترین برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید

به گزارش سایت خبری پرسون، امروزه در مسائل کاری و تجاری و همچنین تحصیل مهم ترین ابزار موفقیت و پیشرفت داشتن دانش زبانی و مخصوصا زبان یین المللی انگلیسی می باشد. بنابراین تلاش آموزشگاه زبان انگلیسی ملل بر این است که تعدادی از برنامه های اندروید را برای آموزش راحت و آسان زبان انگلیسی در اختیار شما قرار دهد. گفتنی است که کلاس ها و دوره های آموزشی این موسسه زیر نظر اساتید برجسته برگزار خواهد شد و حضور شما مایه افتخار ما می باشد.

لزوم یادگیری زبان انگلیسی

امروزه با وجود دهکده جهانی و ارتباطات روزمره با اینترنت و ایجاد روابط کاری و تحصیلی با کشورهای دیگر، یادگیری زبان انگلیسی از مهم ترین و اساسی ترین کارها محسوب می شود. برخی اعتقاد دارند که نداشتن دانش زبانی در واقع بی سوادی به حساب می آید. گسترش ارتباطات برون مرزی نیازمند تسلط بر زبان انگلیسی می باشد.

همچنین در فضاهای مجازی مثل اینستاگرام می توان در عرض چند ثانیه با افرادی از کشورهای دیگر ارتباط برقرار کرد. به همین دلیل باید گفت که استفاده از برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید می تواند یکی از بهترین روش ها برای آشنایی با این زبان باشد. شما با حضور اساتید برجسته می توانید در یادگیری بهتر زبان انگلیسی پیشرفت کنید اما در صورتی که قصد دارید خودتان برای این کار برنامه ریزی کنید بهتر است از برنامه های اندروید استفاده نمایید.

دلیل استفاده از برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید

اما این سوال پیش می آید که چرا استفاده از این نرم افزارها تا این حد مهم و کاربردی می باشد. اصولا انسان برای یادگیری هر چیزی از حواس پنج گانه خود استفاده می کند. اما زمانی که شما آموزش خود را محدود به کتاب ها می کنید تنها حواس بینایی خود را درگیر کرده اید. اما اگر از حواس شنوایی و دیگر موارد نیز برای این کار بهره ببرید قطعا نتیجه مطلوب خواهد بود. مطمئنا این نرم افزارها قادر هستند حواس شنوایی شما را درگیر آموزش کنند و این امر فرایند یادگیری را سرعت می بخشد.

بهترین برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید

اکنون که متوجه شدید برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید تا چه میزان اهمیت دارد بهتر است شما را با تعدادی از این برنامه‌ ها و نرم افزار ها آشنا سازیم.

برنامه آموزش زبان انگلیسی چرب زبان

اگر دستی بر آموزش زبان انگلیسی داشته باشید حتما نام نرم افزار چرب زبان را شنیده اید. در این نرم افزار آموزشی تمام منابع طراحی شده برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت رایگان در اختیار عزیزان قرار می گیرد. این اپلیکیشن حاصل سال ها تجربه و تلاش می باشد و در حال حاضر زبان های انگلیسی، آلمانی، فرانسه و هشت زبان رایج دیگر را پوشش می دهد.

با استفاده از برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید چرب زبان قادر خواهید بود کاربردی ترین عبارات و کلمات روزمره را یاد بگیرید. در طراحی این اپلیکیشن از تصویرهای جذاب استفاده شده است و محیط آن کاملا فارسی می باشد. تمام ترفندهای یادگیری زبان را به همراه اصطلاحات مفید و کاربردی می توانید در این اپلیکیشن داشته باشید.

اپلیکیشن آموزشی زبان انگلیسی Drops

برنامه آموزشی Drops بر پایه برنامه های بصری طراحی شده است و تمرکز آن بر روی آموزش واژگان می باشد. زبان آموزان و علاقمندان می توانند در این اپلیکیشن هر کلمه را با تصویر آن مطابقت دهند و به این شکل آن واژگان در ذهن آن ها باقی می ماند. برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید Drops با روش های سرگرم کننده و منظم اقدام‌ به آموزش این زبان کرده است.

شک‌ نکنید که با این نرم‌افزار می توانید به راحتی و با یک آموزش بصری جذاب واژگان را به خاطر بسپارید. نکته مهم درباره این نرم‌ افزار آموزشی این است که واژگان را دسته بندی نموده اند و این امر آموزش و یادگیری را بسیار راحت تر می سازد. به عنوان مثال موضوعاتی مثل غذا، رنگ ها، اعضای خانواده، ملیت ها و سایر موضوعات را در این طبقه بندی ها قرار داده اند. بهتر است این مسئله را عنوان کنیم که در این برنامه آموزشی گزینه جداگانه برای زبان آموزان فارسی زبان وجود ندارد اما خیالتان را راحت کنیم چون درس‌ها به گونه ای طراحی شده اند که افراد با هر زبانی می توانند به راحتی انگلیسی یاد بگیرند.

برنامه آموزش زبان انگلیسی Mondly

در این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی درس ها به زبان فارسی ارائه می شود. در توصیف این نرم افزار باید گفت گه به گونه ای طراحی شده است که فناوری تشخیص صدا دارد. برای افرادی که دوست دارند به سرعت صحبت کردن به زبان انگلیسی را یاد بگیرند این مژده را بدهیم که این اپلیکیشن کاملا مکالمه محور است.

این برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید هم نسخه رایگان دارد و هم می توانید پول پرداخت کنید. قابل ذکر است که در نسخه رایگان این برنامه محدودیت هایی وجود دارد و برای این که تمام درس ها را بتوانید مطالعه بفرمایید باید مقداری اشتراک بپردازید.

برنامه آموزش زبان انگلیسی زبان شناس

در این قسمت درباره اپلیکیشن و برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید با نام زبان شناس zabanshenas صحبت خواهیم کرد. شما در این اپلیکیشن آموزشی می توانید آرشیو گسترده با محتوای سرگرم کننده و آموزشی را مشاهده نمایید و باید گفت که این مسئله بزرگ ترین مزیت این برنامه محسوب می شود.

در این اپلیکیشن برنامه های آموزشی بر پایه بازی می باشد و محیط برای زبان آموزان کاملا جذاب و سرگرم کننده است. نکته مهم دیگر درباره این نرم افزار آموزشی پشتیبانی از زبان فارسی می باشد. می توان گفت که در این اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی برای فارسی زبانان کاملا بومی سازی شده و نیازهای زبان آموزان فارسی زبان در نظر گرفته شده است.

برای شما یک مژده داریم و آن هم وجود ابزارهای مفید مثل لایتنر تعاملی، دیکشنری های معتبر، آمار و نمودار برای پیشرفت در آموزش و سایر امکانات دیگر می باشد. مطمئنا به کار گیری این برنامه ها بسیار کاربردی می باشد.

برنامه آموزشی زبان انگلیسی Tandem

به جرات می توان گفت که تافته جدا بافته در بین تمام اپلیکیشن های آموزشی برنامه Tandem می باشد. روش آموزشی این برنامه‌ کاملا با بقیه اپلیکیشن ها متفاوت است‌. در واقع پایه یادگیری در این برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید از طریق پلتفرم های شبکه اجتماعی می باشد.

در واقع برای یادگیری بهتر این زبان مبنا را بر صحبت کردن با افراد انگلیسی زبان قرار داده اند و به این صورت زبان آموزان می توانند به راحتی با افرادی که زبان مادری آن ها انگلیسی است ارتباط برقرار کنند. شما در این برنامه پروفایل دارید و این امکان برای شما وجود دارد که اعلام کنید زیان مادری شما چیست و به چه زبانی علاقه دارید.

امکان دارد افرادی شما را پیدا کنند و پیشنهاد دهند که این یادگیری دو‌ طرفه باشد. به این صورت که هر کدام زبان مادری خود را به طرف مقابل آموزش می دهند‌. حتی در این اپلیکیشن امکان تماس تصویری نیز وجود دارد و می توانید با ارتباط نزدیک تری به یادگیری این زبان بپردازید.

نرم افزار آموزشی learnit

این برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید توسط توسعه دهندگان ایرانی طراحی شده است و می توان گفت که یکی از پر طرفدار ترین برنامه ها می باشد و حدود بیش از ۲۰۰ هزار نفر کاربر دارد. در این اپلیکیشن آموزشی از روش GTM استفاده می شود.

روش Grammar Translation Method از بهترین روش ها برای آموزش زبان دوم می باشد. این روش برای بزرگسالان بسیار کاربردی بوده و مفاهیم درسی با ترجمه زبان اصلی زبان آموز تدریس خواهد شد. کلمات را با معنای فارسی آموزش خواهد داد و همچنین تمام گرامر آن نیز به زبان فارسی تدریس می شود. درس ها در این برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید به صورت طبقه بندی آمده و آموزش به صورت صوتی و متنی انجام خواهد شد. به این گونه زبان آموزان نبود مدرس را احساس نخواهند کرد.‌ در این نرم افزار از برنامه‌های بازی برای کودکان نیز استفاده می شود.

برنامه آموزش زبان انگلیسی WorldUp

از امکانات این برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید انتخاب زبان مادری فارسی می باشد و این امر کار را برای افراد مبتدی بسیار راحت می کند. در این شرایط تمام درس ها با ترجمه فارسی برای زبان آموزان ارائه می شود.

طراحی این برنامه بر پایه کلمات است و شما می توانید کلمات مورد علاقه خود را آموزش ببینید. در این اپلیکیشن این امکان وجود دارد که با افراد مشهور جهان به صورت خیالی چت کنید. این نرم‌افزار به صورت رایگان و همچنین نسخه اشتراکی در دسترس می باشد.

نرم افزار آموزش B-amooz

گفتنی است که این برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید در بین بهترین اپلیکیشن های آموزشی قرار دارد و توسط توسعه دهندگان ایرانی طراحی شده است. با این نرم افزار می توانید زبان آلمانی، فرانسوی و ترکی استانبولی را نیز در کنار زبان انگلیسی داشته باشید. روش این اپلیکیشن همان روش GTM و بر پایه گرامر می باشد. به جرات می توان گفت که این روش بیشترین بازدهی را برای زبان آموزان دارد.

بخش های مختلفی در این اپلیکیشن طبقه بندی شده است و می توانید واژه آموزی، گرامر، خواندن و شنیدن و همچنین بخش الفبا و تلفظ را داشته باشید. هزاران واژه همراه با مثال، توضیح و نحوه تلفظ ارائه می شود‌. این اپلیکیشن تنها برای سیستم اندروید طراحی شده است.

اپلیکیشن آموزشی Monkey Junior برای کودکان

این برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید به طور ویژه برای کودکان طراحی شده است. زبان آموزان می توانند در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته در این اپلیکیشن زبان بیاموزند. همچنین کودکان قادر هستند از طریق این اپلیکیشن امکان دیکته داشته باشند. روش های موجود در این نرم افزار کاملا استاندارد بوده و بر اساس علایق و با توجه به سن کودکان طراحی شده است. به همین دلیل بازدهی این نرم افزار افزایش بسیار چشمگیر داشته است.

سخن پایانی

از آن جایی که تب یادگیری زبان انگلیسی روزانه بالاتر می رود این مقاله را به رشته تحریر در آورده ایم. چرا که برخی افرار علیرغم علاقه و تمایل زیاد به یادگیری زبان انگلیسی فرصت ندارند در کلاس ها و دوره های آموزشی شرکت کنند. از این رو آموزشگاه زبان ملل تصمیم گرفته شما را با انواع برنامه آموزشی زبان انگلیسی اندروید آشنا کند. با این نرم افزارها می توانید با آموزش صحیح زبان انگلیسی با جهان ارتباط برقرار کنید و پیشرفت خود را مشاهده نمایید.

481452