استقلال نیاز به آرامش دارد

یک پیشکسوت استقلال با بیان این که خط جلوی استقلال در چند بازی اخیر فوق‌العاده عمل کرده است، گفت: حذف استقلال از آسیا، انگیزه بازیکنان را برای قهرمانی در لیگ افزایش داده است.
تصویر استقلال نیاز به آرامش دارد

به گزارش سایت خبری پرسون، صادق ورمزیار درباره پیروزی پرگل استقلال برابر هوادار در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: استقلال نه تنها در این بازی بلکه در ۵ بازی اخیر خود عملکرد موفقی داشته و خط جلوی آن فوق‌العاده عمل کرده است. در بازی برابر هوادار نیز ۴۰ دقیقه اول بازی با تحت فشار گذاشتن تیم مقابل شروع خوبی داشت و منجر به گل شد. البته خط حمله استقلال تنها به یک گل بسنده نکرد و با تداوم این فشارها توانست به گل‌های بیش‌تری دست پیدا کند.

وی گفت: عملکرد موفق استقلال برابر هوادار تنها منحصر به این بازی نبود بلکه مربوط به هفته‌های گذشته است که بازیکنان بسیار پرتوان و باانگیزه بازی می‌کنند.

این پیشکسوت استقلال با اشاره به این که پیروزی پرگل استقلال برابر هوادار از نظر روحی شرایط خوبی را برای بازیکنان رقم خواهد زد، افزود: تیم استقلال از نظر روحی شرایط بهتری نسبت به بازی‌های قبلی داربی دارد. هر چند پرسپولیس قابل احترام است اما حذف ناباورانه استقلال از آسیا باعث شده تا بازیکنان با انگیزه بیش‌تری برای قهرمانی در لیگ تلاش کنند.

ورمزیار هم‌چنین در ارزیابی از کیفیت فنی تیم ساپینتو گفت: شاید در چند هفته اول به دلیل جابه‌جایی، هماهنگی و هارمونی را از این مربی گرفته بود، اما به مرور زمان که شناخت کافی به استقلال پیدا کرد تیم را به شکل بهتر و با انگیزه بیش‌تر مدیریت و مهره‌ها را طوری می‌چیند که منجر به گل می‌شود. در حقیقت آگاهی ساپینتو اکنون به استقلال بیش‌تر شده و با آرامش تیم را در زمین می‌چیند.

او درباره بازگشت دوباره مهدی قایدی به دوره اوج خود اظهار کرد: در حال حاضر حضور قایدی، محبی و ارسلان مطهری تیم خیلی خوب و کاملی را شکل داده است و سبب شده تا قایدی دوباره به دوران اوج خود بازگردد، امیدوارم این شرایط همواره تداوم داشته باشد.

این پیشکسوت استقلال در پایان درباره تغییرات مدیریتی در استقلال و پیش‌بینی نتیجه بازی در داربی گفت: حذف از آسیا انگیزه بازیکنان را برای قهرمانی در لیگ افزایش داده است. تنها چیزی که به بازیکنان کمک می‌کند تا بازی خیلی خوبی را در داربی به نمایش بگذارنند وجود آرامش در تمام بازیکنان باتجربه تیم است که سبب می‌شود تا بازیکنان در روز بازی بهترین خود باشند.

منبع: ایسنا

481092