توزیع 100 هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان 100 هزار‌ بسته معیشتی به ارزش 1000 میلیارد ریال بین نیازمندان در حال توزیع است.
تصویر توزیع 100 هزار بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان بین نیازمندان

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، سردار یدالله بوعلی ظهر امروز در حاشیه رزمایش کمک‌های مؤمنانه شمال غرب شیراز اظهار داشت: از تعداد بسته‌های معیشتی تا کنون 70 هزار بسته توزیع شده و مابقی تا پایان ماه مبارک رمضان در میان مناطق‌ محروم اهدا می‌شود.

وی خاطر‌ نشان کرد: توزیع پوشاک به ارزش 150 میلیارد ریال، آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر‌ عمد، آبرسانی به 20 شهرستان و نیز هزار سری جهیزیه به مبلغ 400 میلیارد ریال از دیگر خدمات سپاه فجر استان فارس به نیازمندان و مناطق کم‌برخودار است.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول الله(ص) شیراز در ادامه رزمایش کمک‌های مؤمنانه ناحیه شمال غرب شیراز افزود: بیش از 80 هزار بسته معیشتی از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون از سوی بسیجیان و پاسداران ناحیه مقاومت حضرت احمدبن موسی(ص) و نیز منابع مردمی و کمک‌های خیران جمع آوری و به نیازمندان توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار غلام‌علی احمدی جابری تصریح کرد: بیش از 2 هزار و 500 بسته معیشتی شامل برنج، نخود، لوبیا، عدس، روغن و خرما در طی برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه در میان نیازمندان مناطق جوادیه، قصرقمشه، گویم، قلات و دیگر شهرک‌های شمال‌غرب شیراز توزیع می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله(ص) شیراز بیان داشت: از اسفندماه سال گذشته تاکنون 1000 بسته معیشتی توسط 110 گروه جهادی و با کمک‌های خیران و نیز 3500 بسته عیدانه در شب یلدا توسط این مجموعه جمع‌آوری و توزیع شده است.

غلام‌علی احمدی‌جابری ابراز داشت: تعداد 33 سری جهیزیه ، 339 گوسفند قربانی و حدود 750 بسته لوازم التحریر برای دانش‌آموزان نیازمند، در قالب طرح نذر واره به مبلغ 1500 میلیون ریال و 600 بسته لباس تهیه و در اختیار نیازمندان قرارگرفته است.

480417